Małe zakupy

Witam,

ostatnie dwa dni miałam tak zabiegane, że nie miałam czasu na tworzenie notki. Uczelnia, uczelnia... Nareszcie weekend, więc troszkę odsapnę od dużego miasta i hałasu. Dzisiaj wybrałam się na małe zakupy, z myślą o zakupie jakiegoś preparatu modelującego biust oraz kremu do rąk ale niestety, nie skończyło się tylko na tym.

  • Eveline: Slim Extreme 3D Spa, Superskoncentrowane serum do biustu "Total Push Up"
  • Garnier: Nawilżająca Pielęgnacja 7 dni, Krem do rąk z ekstraktem z miodu
  • Perfecta SPA: Masło do ciała antycellulitowe waniliowo - pomarańczowe 
  • Eveline: Beauty Line, Liquid Precision Liner 2000 Procent (Eyeliner w płynie)
  •  Bell: Permanent Make - Up Lip Tint (4)
  • Wibo: Glamour Nails
  • Bell : Air Flow 

Największym zaskoczeniem dla mnie było to, że zastałam ten o to zestawik kosmetyczek w Biedronce, ponieważ myślałam, że zostały już dawno wyprzedane. Widocznie posiadali jeszcze na magazynie parę sztuk. Co najlepsze były po przecenie z 29.99 zł na 10 zł. Byłam w szoku, nie zastanawiając się długo spakowałam zestaw do koszyka.

Garnier krem do rąk- osiedlowa drogeria ok 5,50 zł, Perfecta masło do ciała- biedronka 8,99 zł, Eveline serum- rossmann ok 14,99 zł
Bell szminka- Hebe 9,99 zł, Wibo rossmann ok 7 zł , Bell lakier do paznokci- biedronka oba po 5.99, Eveline eyeliner- biedronka 7.99
-----------------------------

Przy okazji chciałbym zaprosić Was na rozdanie.

KLIK 








Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. wow zestaw za 10 zł opłacalny:)
    a zakupy fajne:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że za wyżej wymienioną cenę warto było się zaopatrzyć w taką "rodzinkę" kosmetyczek ;)

      Usuń
  2. U mnie nie było już tych kosmetyczek, a wyglądają fajnie, jeszcze w takiej cenie... :) Żal byłoby nie wziąć. :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że u nas w jednej Biedronce też szybko poszły. A wtedy chciałam kupić, ale nie było ich. Znalazłam je w nowo wyremontowanej Biedronce, widocznie robili czystki z magazynu. Siostra była ok 18 i już żadnej sztuki nie było.

      Usuń
  3. Bardzo przyjemne zakupy:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam krem do rąk z Garnier'a - niestety pozostawiał tłustą powłokę, taki jakiś dziwny był :P A masło z Perfecty to widziałam w Lidlu w promocji teraz, ale mam obecnie jedno nowiutkie w zapasie z Joanny, także musiałam się wstrzymać ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się skończy masło z Perfecty, to też zamierzam upolować Joanne ;)

      Usuń
  5. mam to serum do biustu i jego wydajność mnie przeraża;) "męczę" sie z nim juz ze 4 miesiące;), ale muszę powiedzieć, że jest niezłe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam wiele dobrego o nim ;)Smaruję się nim 2 razy dziennie zobaczymy jaki będzie efekt ;)

      Usuń
  6. Jeej, zazdroszczę upolowania zestawu kosmetyczek, sama chciałabym mieć taki :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka