Palmolive, Naturals, Shower Milk, Refreshing with Orange Blossom

Cześć,

dzisiejszy post chciałabym poświęcisz jednemu z moich ulubionych żeli pod prysznic. Z racji , że jestem wielką fanką pomarańczy od jakiegoś czasu szukałam żelu, który swoim zapachem będzie przypominał mi mój ulubiony owoc. Było wiele nie udanych prób. Ale natknęłam się pewnego dnia, na promocję Palmolive, Naturals, Shower Milk, Refreshing with Orange Blossom (Orzeźwiający żel pod prysznic z kwiatem pomarańczy i mleczkiem nawilżającym). Z pesymistycznym nastawieniem, zakupiłam go i od razu po powrocie udałam się pod prysznic. No a potem..



Opis producenta:


Skład:


Moja opinia: 

Żel, który uwiódł mnie swoim zapachem- kwiat pomarańczy, bardzo naturalny, orzeźwiający, pobudzający. Może nie pachnie jak prawdziwa pomarańcza, ale wybaczam mu to. Uważam, że idealnie będzie się sprawował w letnie upalne dni. Zapach utrzymuje się przez jakiś czas w łazience i na skórze. Skóra po prysznicu jest miękka i miła. Nie podrażnia oraz nie wysusza, w moim przypadku delikatnie ją nawilża.


Kosmetyk ma typową konsystencję dla żeli kremowych Palmolive - gęsty, dobrze się pieni oraz myje. Jest wydajny, ponieważ nie potrzeba zbyt dużej ilości do wytworzenia piany. Opakowanie poręczne, estetyczne, z pompką, dzięki której to my decydujemy ile chcemy "wylać" na gąbkę.

Z całą pewnością, wrócę jeszcze do niego.


Cena: ok 13 zł w promocji w Rossmannie

Pojemność: 750 ml



Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Używałam wielu zeli, ale muszę sie przyznać,ze żadnego z Palmolive:)
    Lubię w zelach konsystencje kremowa oraz pompkę, trzeba chyba go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że nie pożałujesz. ;-) Jest ich parę rodzajów, zapewne coś dla siebie znajdziesz ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam! <3
    Zapach, konsystencja - mega!



    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że ja też uwielbiam żele o zapachu pomarańczy <3 Bierzesz rano prysznic i jeszcze dzięki zapachowi można nieźle się pobudzić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam go, hmm może spróbuję go

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbytnio nie przepadam za pomarańczami i ich zapachem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi być bardzo przyjemny:)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie stosowałam żeli Palmolive już od dawna, wygląda bardzo przyjemnie, cena strasznie niska jak na taką pojemność ;)
    Ostatnie czasy stawiam na naturalne organiczne mydła i apteczne żele, skóra po zimie jest jakaś taka sucha... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że ma w składzie SLS, który sieje spustoszenie i moja skóra jest później jak papier ścierny.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka