Venus- pianka do golenia




WITAJCIE ;-)


Wreszcie upragniony długi weekend. Wyśpię się, naładuję akumulatorki. Mam nadzieję, że słoneczko nie zawiedzie i przygrzeje, ponieważ zamierzam się troszkę opalić. Przez zimę wyglądam jak zombi. Brr.. nie lubię tego.

Dlatego postanowiłam dzisiaj przedstawić Wam piankę do golenia dla Pań firmy Venus. Wiele czytałam o produktach tej firmy- opinie jak zawsze były podzielone. Kiedyś posiadałam balsam do ciała z wyżej wymienionej firmy i byłam z niego bardzo zadowolona.  Zaciekawiło mnie czy pianka jest równie dobra. 

A jak sprawdziła się na moich nogach?


Cena: w Rossmannie kosztuję 5.99 zł

Pojemność: 200 ml


Opis producenta:



 Moja opinia:

Z racji, że moja skóra jest wrażliwa na zabiegi depilacyjne, szukałam produktu, który załagodzi podrażnienia. Nie lubię także wydawać wysokich sum na kosmetyki, staram się znaleźć tańsze zamienniki. Nie zawsze tańsze znaczy gorsze. Tak o to udało mi się znaleźć taki produkt. Jak dla mnie to strzał w dziesiątkę.

Depilacja z tą pianką to dla mnie czysta przyjemność. Włoski są zmiękczone, dobrze się usuwają. Moje nogi są dokładnie ogolone. Po zmyciu skóra jest nawilżona, gładka oraz delikatna.  Nie podrażnia oraz nie uczula. No i ten piękny zapach konwalii, jest taki wiosenny.

Często zdarza się, że konsystencja pianek jest bardzo wodnista i wręcz "ucieka" z dłoni po wyciśnięciu. W tym przypadku tak nie jest: pianka w dotyku jest gęsta, puchowa i aksamitna . Trzeba pamiętać, aby przed użyciem wstrząsnąć.

Buteleczka poręczna, z dozownikiem. Bez problemu wyciśniemy tyle produktu ile potrzebujemy. Jak dla mnie to wielki plus. Używam jej od 1,5 miesiąca. Jest bardzo wydajna.




------------------------



Chciałabym Was zaprosić na rozdanie u Kruszynki ;)





oraz 

na rozdanie u Donny 



Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Cena bardzo kusząca. Szczerze to przy goleniu nie używam pianek ale może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawniej ja też nie używałam, ale z racji, że moja skóra strasznie była podrażniona, zmieniłam to. I nie żałuję ;)

      Usuń
  2. Ja mam ja jeszcze, ale używam tylko do pach, na nogi i bikini mi podrażnia.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka