Akcja Face&Look


Dzisiaj chciałabym poinformować Was o akcji organizowanej przez Face&Look. Może któraś z Was się pokusi. Wystarczy się zarejestrować i wybrać sklep w którym będzie do odebrania Box z kosmetykami i próbkami. Spieszcie się, nagradzane jest tylko 1000 osób. Zapraszam, ja już to zrobiłam ;)


"Rusza nowa akcja dla Ambasadorów Face&Look! Do wybranego przez Ciebie sklepu wyślemy na Twoje nazwisko Face&Look Box z kosmetykami i próbkami kosmetyków i najnowszym wydaniem naszego magazynu. Czekamy na Wasze zgłoszenia! Przesyłkę dostanie 1000 pierwszych osób, które wezmą udział w akcji!
Face&Look wraz z dobrymi polskimi firmami przygotował wyjątkowy prezent.  Aż 1000 Ambasadorów dostanie od nas Face&Look Box z próbkami i kosmetykami marek: Dr Irena Eris, Verona Products Professional, Bell i Floslek!
Ambasadorzy otrzymają najnowszy numer magazynu Face&Look i wiele kosmetyków i próbek dedykowanych osobom w różnym wieku. Możecie używać ich same, podzielić się nimi z rodziną lub przyjaciółmi.
Próbki kosmetyków otrzyma 1000 pierwszych Ambasadorów,
którzy zgłoszą się do akcji!

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ?
Zarejestruj się jako Ambasador Face&Look
Przejdź na stronę Znajdź swój sklep i dzięki opcji Wybieram sklep, wybierz punkt, w którym chcesz odebrać swój Face&Look Box.
Ambasador może sprawdzić wybór swojego sklepu w zakładce Moje konto.

Na Wasze zgłoszenia czekamy od 20 do 26 maja.
Face&Look Boxy z kosmetykami i najnowszym wydaniem magazynu Face&Look, zaadresowane na Wasze nazwisko, będą czekały w sklepach od 12 do 18 czerwca."

Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Ja również się zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że w jakiś sposób mogłam się przydać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłosiłam się, ciekawe co z tego wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, ja otrzymałam maila, że mam się zgłosić po odbiór między 12-14 czerwca ;)

      Usuń
    2. ja też :P a może to jakaś ściema i nic nie będzie ? :P

      Usuń
    3. Nie mam pojęcia ;)Mam nadzieję, że to nie będzie ściema ;) Okaże się w czerwcu ;)

      Usuń
  4. Dzięki kochana! zgłoszenie poszło :D ale fajna akcja!

    OdpowiedzUsuń
  5. już się zgłosiłam :P ciekawe, CO tam w środku będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi;) Też jestem bardzo tego ciekawa ;)

      Usuń
  6. U mnie w mieście nie mogę odebrać, bo nie ma sklepu :/ A szkoooda :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egiptu BIKOR do wygrania! :) Zapraszam! :*
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłosiłam się, ale w mojej miejscowości nakład został wyczerpany:/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka