French z Bell'em

 Cześć,

pogoda ostatnimi czasy jest piękna. Wynikiem wczorajszego spontanicznego wypadu nad poznańską Wartę  jest spieczona skóra na ramionach. Od wczoraj traktuje ją maślanką, która przynosi mi ukojenie.

Od czasu kiedy udało mi się zapuścić pazurki, pragnęłam  wypróbować French Manicure na własnej osobie. Dość dawno temu zakupiłam zestawik z Bella w Biedronce. Niestety nie miałam czasu go wypróbować, więc dość długo leżał nietknięty w szufladzie.  Dzisiaj robiąc porządki odnalazłam go i postanowiłam, że będzie miał swoje 5 minut.

Na wspomniany przez mnie zestaw składają się 2 lakiery (po 5 g każdy), z których jeden to klasyczna, kryjąca biel a drugi to lakier nawierzchniowy (jest ich 6 do wyboru) oraz naklejki-szablony (dałam je siostrze, dlatego ich nie ma na zdjęciu).

Muszę przyznać, że lakiery bardzo mi się spodobały, chociaż biały mógłby być bardziej napigmentowany i kryjący, ponieważ potrzebowałam 2 warstw. Ale jak na początek dla mnie rewelacja. Pędzelek jest bardzo wygodny, łatwo mi się nim manewrowało.


Pragnę zaznaczyć, że nie jestem utalentowana artystycznie i dlatego kreseczki nie są idealne. To mój pierwszy French i jestem zadowolona bo tak źle nie wygląda. No i nie używałam do niego żadnych pomocy (paseczków). Więc musicie mi tą krzywiznę wybaczyć ;)

Oto jak się prezentują: 



Na samym końcu pragnę pokazać Wam paczuszkę z wygraną u Rudaczerwien

Jeszcze raz dziękuję;)







Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Ślicznie :) i gratuluję wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi strasznie się twój french podoba :)
    I gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi bardzo przypadł do gustu, jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo łaadny, nie widać żadnej krzywizny ! :D ja niestety we frenchu nie mam wprawy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest idealny;) No ale czego można wymagać od pierwszego razu;) Jak nad nim popracuje będzie idealny;) Miło mi, że się Tobie podoba ;)

      Usuń
  5. Fajnie ci wyszło :) French to dla mnie nie lada wyzwanie :D
    I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Długo już nie nosiłam frencha, zmotywowałaś mnie to nadrobienia tej zaległości

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też bardzo lubie frencha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny french i gratuluje świetnej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że paczuszka doszła i że się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka