Isana Hair

Cześć dziewczyny,


 z powodu zbliżającej się sesji, niestety nie jestem w stanie poświęcić tyle czasu  na bloga :( Pierwszy egzamin  z prawa finansowego już w czwartek. Będzie ciężko. Dużo materiału, którego trzeba wykuć na blachę. Ale przejdźmy do sedna dzisiejszego posta.

Poniższy lakier został kupiony tak na szybcika, bo w ostatnim momencie przypomniałam sobie, że mój lakier z Syoss'a, któremu jestem wierna od roku; był już na wykończeniu. Nie miałam zbyt dużo środków w portfelu, a chciałam kupić jeszcze lakier do paznokci więc wybrałam Isane.


 Opis producenta: 


Skład:


Cena: 
6.99 zł w Rossmanie

Pojemność:
250 ml

Moja opinia:

Z całą pewnością, nigdy nie skuszę się na lakier z tej firmy. Jak dla mnie katastrofa. Powyższy produkt, w żadnym stopniu nie spełnił zapewnień producenta. Nie zauważyłam utrwalenia fryzury ani jakiejkolwiek poprawy objętości. Po spryskaniu włosów nie widziałam żadnej różnicy. Włosy były takie same jak przed "zabiegiem". Ponadto, po 2 godzinach gdy wyszłam na słońce dostałam przez niego uczulenia. Wysypka na całej twarzy brrr;/ Od razu po powrocie wylądował w śmietniku. Podobną sytuację miałam parę lat temu, gdy kupiłam podobnego "tanioszka" w sklepie. A mogłam pozostać wierna Syoss'owi, który nie zawiódł mnie nigdy. 

Jeśli chodzi o zapach, nie przypadł mi zbyt do gustu, jak dla mnie taki smrodek. Z rozpylaniem też nie jest zbyt kolorowo: trzeba się dużo napsikać; uważam, że jest to spowodowane dozownikiem który bardzo drobno rozpyla kosmetyk.

Tak więc lakierom z Isany mówię stanowcze nie!

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Nie używałam lakierów z Isany, też jestem wierna Syossowi :D
    Ładnie Cię załatwił z uczuleniem :/ A o egzamin się nie martw, dasz radę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bez dermatologa się nie obyło;/ Wyglądałam jak czerwony burak ;D

      Usuń
  2. Właśnie słyszałam, że te lakiery to jakaś porażka... choć niektóre produkty tej firmy są naprawdę dobre to lakier im się nie udał

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, nie używałam i nie zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie lakiery do włosów tej firmy są beznadziejne :/

    OdpowiedzUsuń
  5. To standard jeśli chodzi o lakiery Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A przecież tak polecają kosmetyki z tej Isany... Dobrze, że kremy do rąk są dobre z tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu do rąk jeszcze nie miałam więc nie wiem jak to wygląda;) Ale jak mówisz, że są dobre to wypróbuję;) Ja jestem zadowolona z ich zmywacza ;)

      Usuń
  7. Dobrze, że piszesz o tym lakierze - wiadomo już, żeby nie kupować. Choć ja rzadko używam lakieru- ale jeśli to Welli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre są płyny utrwalające Marion ;)

    _________
    www.malinowa188.blogspot.com
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka