Mały problem

Cześć dziewczyny ;)

Dzisiejszy post będzie troszkę odchodził od tematyki mojego bloga ale
mam dylemat. Od godziny 11.00 latałam po mieście, żeby kupić jakąś kieckę na tą niedzielę, bo jak wspomniałam idę na komunię. Wraz z współlokatorką zwiedziliśmy bardzo dużo sklepów. Niestety po długich trudach poszukiwań, obkupienia się przez moją koleżankę oraz mojego marudzenia wyszłam z niczym.

Po długim zastanowieniu się stwierdziłam, że mogłam wybrać jedną z dwóch sukienek, które  w miarę przypadły mi do gustu. Chciałabym Wam je przedstawić i poprosić Was o małą pomoc;) Żałuję tylko, że nie zrobiłam zdjęć na samej sobie, ponieważ rozładował mi się telefon, a koleżanka swojego nie zabrała.

A o to pierwsza kandydatka:

 (Zastanawiam się jeszcze nad wersją różową  ale nie mogę znaleźć zdjęcia.)

Druga kandydatka:


 Obie sukienki pochodzą z New Yorkera. Niestety muszę zdecydować się na jedną bo brakuje mi funduszów. Chociaż najchętniej bym nie wybierała i kupiła dwie. Wiem, ktoś powie czerwień nie nadaje się na taką okazję. Ale ja lubię wyróżniać się. I to mi się w niej podoba, ale ta pierwsza też mnie urzekła;(

I moje pytanko brzmi:

Która Wam się bardziej podoba?

Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Pierwsza bardzo mi się podoba :) Moim zdaniem bardziej będzie Ci pasowała, dwójka dla mnie jest trochę jak dla starszej osoby xD
    A co do tych lakierów nowych z Avonów, to recenzja już jest, jednego odcieniu :) Tutaj o http://whothatgirl.blogspot.com/2013/04/avon-lakier-do-paznokci-nail-wear-pro.html
    Trwałością nie powalają, ale takie kolory wybaczają, bo są naprawdę "soczyste" i śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 wygląda lepiej w rzeczywistości. ;) A no to zabieram się za czytanie ;)

      Usuń
  2. dwójka jest świetna, taka trochę drapieżna.
    jedynka jest urocza, dziewczęca.
    Obie fajne, myślę że na komunię to raczej bym proponowała pierwszą. A tamtą drugą na sexy randkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba bardziej podoba mi się druga, ale pierwsza jest bardziej odpowiednia na taką okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta druga jest świetna!:)
    Zapraszam Cie na konkurs, do wygrania 100 zł do H&M'u :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardziej podoba druga, ale powiem, że w takiej nie wypada iść na komunie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem Ci szczerze, że powinnaś wybrać tę w której lepiej się czujesz :) to najważniejsze :) ale mi przypadła bardziej do gustu druga. Wydaje mi się, że jest bardziej oryginalna, ciekawsza od tej pierwszej, która również jest ładna, ale taka dosyć zwyczajna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga świetna, ale raczej nie na komunię. Pierwsza myślę, że na taką okazję będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo podoba się ta druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie chciałam pisać, że czerwona to trochę ryzykowne podejście :D Ale... jeśli nie widzisz przeciwwskazań, to i ja ich nie widzę :) Ważne, żebyś dobrze się czuła! :)

    Poza tym, czerwona ma ładniejszy fason i jest bardziej uniwersalna :D Na upartego dla stonowania można dobrać do niej spokojniejsze dodatki i też będzie dobrze :)

    Btw, skojarzyła mi się z tą sukienką :D:D
    http://www.zeberka.pl/img/maj/586_1.jpg

    Jak wygląda cenowo?:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie szukam czegoś na wesele i nie widziałam, że w NY są takie fajne. Niedługo się przejdę popatrzeć, dzięki ! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka