Sobotnie zakupy

Cześć ;)

I jak mija Wasz majowy weekend? 

Przez parę dni nie mogłam zamieścić posta z racji, że padło mi oprogramowanie w laptopie. Ale dzięki szybkiej interwencji sąsiedniego sklepu komputerowego i pracujących tam Panów, udało mi się szybciutko do Was wrócić;) A komputer znów ma się bardzo dobrze, pomimo większej połowy utraconych danych. 


Chciałabym Wam pokazać parę nowości o które wzbogaciłam się w dzisiejszym dniu. W następną niedziele i 26 maja wybieram się na komunie, nie chcąc przestraszyć rodziny udałam się do Rossmanna z chęcią kupna jakiegoś balsamu brązującego. Jestem blada i bez niego się nie obędzie, a jestem przeciwniczką chodzenia na solarium.  No ale jak to mam w zwyczaju nie wyszłam tylko z tym.  Potem odwiedziłam Biedronkę i zobaczyłam, że duża cześć kosmetyków została przeceniona o parę złotych. Ale skusiłam się tylko na dwa małe produkty.

 1) Ziaja: Masło Kakaowe- emulsja do twarzy i ciała
Bardzo lubię tą linię produktów, posiadam żel pod prysznic i krem do twarzy. Producent zapewnia, że produkt sprzyja powstawaniu równomiernej opalenizny podczas opalania. Zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
Cena:  9,30 zł
Rossmann

 2) Bebauty: Peeling do ciała
Kupiony z czystej ciekawości, przez niektórych zachwalanych, przez innych nie. Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi.
Cena: przeceniony z 8.99 zł na 5.99 zł 
 Biedronka

 3) Dove: Balsam Summer Glow
Kupiony z nadzieją, że odrobinkę pomoże mi w walce z "bladością". I nie pozostawi takich smug jak jego dawny poprzednik z Johnsona
Cena: 19,99 zł
Rossmann


 4) Isana: Zmywacz do paznokci
Dużo moich koleżanek zachwalało go. To jest  mój pierwszy produkt tej firmy. Jakoś nie jestem do nich przekonana, okaże się czy się zaprzyjaźnimy czy też nie.
Cena: 6,99 zł
 Rossmann

 5) Eveline: Tusz do rzęs, Extension Volume;  maksymalne pogrubienie.
Posiadam podobny tusz, tylko w zielonym opakowaniu. Chciałam zobaczyć czy "różowy braciszek " będzie tak samo fajny.
Cena: Z 9.99 zł na 7.99 zł 
Biedronka

 6) Wibo: Gel like; Amethyst
Od dawna zastanawiałam się nad jego kupnem, ale przeglądając jakiś czas temu blogi natknęłam się na ten kolorek u jednej z dziewczyn. Tak mi się spodobał na jej pazurkach, że musiałam go mieć.
Cena: 4.99 zł
Rossmann

A może któraś z Was miała jakiś produkt z wyżej wymienionych?

----------------


Przy okazji chciałabym zaprosić Was na rozdanie u Milomani ;)

Trwa tylko do jutra, więc się pospieszcie;)

Więcej informacji poniżej: 
KLIK 


Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Zmywacz to i owszem miałam i kupuję tylko ten od dobrych paru lat :) A ten peeling kusi, ale mam tyle w zapasie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusił ;) Wolałabym mango lub borówkę, ale zostały 3 ostatnie sztuki winogronowe;/

      Usuń
  2. Widzę, że i Ty się skusiłaś na Wibo Gel Like ;D Daj znać jak Ci się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po powrocie od razu zmyłam stary lakier i pomalowałam nim;) Efekt końcowy bardzo mi się spodobał;)

      Usuń
  3. jestem ciekawa co powiesz o balsamie z Dove;) on na mnie nie działa albo cos robię nie tak;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem po pierwszym "wklepaniu". Zapach całkiem całkiem, zobaczymy czy zadziała ;)

      Usuń
  4. Sympatyczne zakupy:) Nic z tego co zakupiłaś niestety nie miałam;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wiadomość;) Z całą pewnością zajrzę;)

      Usuń
  5. Bardzo fajne zakupy :) kusił mnie ten peeling z Biedronki, ale w końcu zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne kosmetyki, lubie takie cudeńka ;)

    Zapraszam moja droga do mnie na konkurs ;) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu spróbować tego zmywacza, ale ostatnio jak byłam w Ross nie było go na półce ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęciłaś mnie do tego zmywacza:) Też jestem po pierwszym smarowaniu samoopalaczem, ale pharmaceris- kiedyś był w dobrej cenie w superfarmie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że udało mi się Ciebie zachęcić;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka