Słoneczny patrol od Wibo

Witam ; )


Ta pogoda mnie dobija; dzisiaj do południa było słonecznie i cieplutko a teraz leje i się błyska. Nie lubię burz, już w dzieciństwie się ich bałam, obecnie nie chowam się w szafie tak jak dawniej ale strach pozostał.

Aby  poprawić sobie nastrój i przywołać upragnione słońce, na moich pazurkach już wczoraj zagościł  lakier Wibo: Słoneczny patrol, którego kupiłam ostatnio w Rossmannie. Nie przepadam za tak jasnymi kolorami na swoich paznokciach ze względu, że jestem bladziutka. Ale jak  latem się opalę, będzie świetnie się prezentował.

 

Moja odczucia:

Jest to dopiero mój drugi lakier z serii blogerskiej.  Odcień w buteleczce jest przepiękny; intensywna, ciepła żółć z wykończeniem drobinkowym, kojarząca  mi się z upalnymi i letnimi dniami, które mam nadzieję niedługo nastąpią. Niestety lakier jest słabo napigmentowany, przy trzech warstwach widać delikatne prześwity. Przy jednej warstwie wysycha szybko, lecz gdy nałoży się ich więcej, jest się unieruchomionym dość długo. Trzeba jednak uważać, bo odbija się na nim wszystko, nawet po długim czasie. Jeśli chodzi o trwałość: dzisiaj zauważyłam już delikatne ubytki na końcówkach.




Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. eh żółte lakiery zawsze potrzebują nałożenia minimum 3 warstw :/ miałam taki z H&M i był do bani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda. Bo naprawdę pięknie wygląda w buteleczce ;)

      Usuń
  2. szkoda że ta blogerska kolekcja tak słana jakościowo bo kolory maja świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, ja tak samo nie lubię burz! Mimo że mam już swoje lata, to czasami dalej chętnie zamykam wszystkie okna w domu, jak jest burza. Jedynie czego nie robię, to już nie chowam się pod koc, ale po prostu za dużo szkód burza narobiła u mnie w rodzinie :/

    Kolor fajny, ale gdyby był ciut jaśniejszy, byłby idealny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytrynkaaa :)
    Ja jakoś nie mam odwagi na taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, słoneczny! :-)

    Imponujące paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że ta blogerska kolekcja tak słaba jakościowo, bo kolory mają świetne... pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek, ale nie polubiłam się z tymi lakierami- słabe krycie i słaba trwałość:(

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, ze te jasne kolorki słabo kryją :( bo kolor na lato jest super, taki słoneczny i ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta seria jest niestety dosyć felerna. kolory są super (zasługa blogerek), ale lakiery są gęste, długo schną, smużą, odciskają się, itp. szkoda, bo lakiery zapowiadały się bardzo fajnie ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie długie paznokcie ! :) A kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka