wygrana + małe zakupy

Cześć,
Pogoda niestety nie rozpieszcza, ale nie jest w stanie zepsuć mi dobrego humoru. Wracając wczoraj rano z Poznania, wiedziałam, że czeka na mnie paczuszka. Jaka radość mnie ogarnęła gdy dotarłam do domku a się okazało, że dotarła do mnie jeszcze jedna wygrana.


Pierwszą wygraną jest błyszczyk: Sleek MakeUp High Shine Lip Gloss, który wygrałam w rozdaniu u AlleDrogeria na Facebooku. Ślicznie dziękuję! ;)
 
W kolejnej paczuszce znajdował się eyeliner żelowy marki L'oreal wygrany na blogu http://insuperable-blog.blogspot.com/. Bardzo się  ucieszyłam, bo to mój pierwszy taki eyeliner. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. Także ślicznie dziękuję;)


 
A na samym końcu chciałabym Wam przedstawić moje wczorajsze małe zakupy w Rossmannie. Wybrałam się z zamiarem zakupy szminki Rimmela do którego był dołączony cień. Udało mi się upolować ostatni. Uff ja to mam szczęście. Do tego dołączyłam żel pod prysznic z Fa, niestety gratisowego balsamu już nie było. Ale i tak jestem zadowolona.
 


Miałyście coś z wyżej wymienionych produktów?
Jaka była/ jest Wasza opinia?

----------

Zapraszam Was także 2 rozdania

Pierwsze tutaj

KLIK


oraz

na drugie rozdanie

KLIK


Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Właśnie miałam pójść do Rossa, ale jakaś promocja się duża szykuje, więc się powstrzymałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. paczuszki zawsze poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne paczuszki! Ja ostatnio częściej wysyłam niż otrzymuję ;D.

    Dziwię się, że wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga - tym bardziej cieszę się, że zostawiłaś ślad po sobie u mnie :)

    Proponowałabym dodawanie większych zdjęć. Mają bardzo fajną jakość ale są bardzo niewyraźne, szczególnie gdy ktoś lubi podglądać blogi przy pomocy telefonu. :)


    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, postaram się to zmienić;) Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej ;)

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Oczywiście :) Poznanianki powinny się wspierać :D

      Usuń
  4. Sympatyczne:)
    zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i obserwuję :-) Bardzo fajny blog. Zapraszam - shopkeeperka.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygraneych ;) Zaciekawił mnie ten eyeliner żelowy , ciekawe jak się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) Jak znajdę chwilę wolnego to zacznę się uczyć robić kreseczki;) Bo zawsze używałam eyelineru w płynie;)

      Usuń
  7. Nominowałam Cię do udziału w Liebster blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratki:)daj znać jak ten błyszczyk się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj znać jak się sprawuje ten błyszczyk :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Z całą pewnością dam Wam znać ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka