Zakupy z Rossmanna mam i ja ;)

 Hej ;)

Będąc z koleżanką dzisiaj na zakupach, postanowiłyśmy wstąpić do Rossmanna i się troszkę rozejrzeć. Nie można było przejść obojętnie obok takiej  promocji. Wiary multum, pchali się, obijali. Nie przepadam za robieniem zakupów w takich warunkach. Ale po obejściu całej drogerii zaczęło ubywać ludzi przy "kolorówce" więc miałyśmy dość spore pole do popisu. Ja skusiłam się tylko na parę rzeczy.


*Lirene City Matt (odcień naturalny)
*Soraya Make Up (jasny beż, niestety potem były już za ciemne odcienie)
*Wibo Trend Edition
*Manhattan Quick Dry 60 seconds
*Manhattan Pro French; Tip Whitener
*Wibo Gel Like, Słoneczny Patrol
*Nivea Odświeżający krem nawilżający na dzień
*Rimmel, szminka (odcień 14)
*Miss Sporty kredka do oczu

--------------

Niestety przez kilka czynników w przeciągu osstatnich 3 lat dość dużo przytyłam. Od lutego walczę o szczuplejszą sylwetkę. Udało mi się schudnąć już 10 kg. Ale dla mnie to jeszcze za mało. Muszę zrzucić jeszcze z 15 kg, żeby czuć się dobrze. W dniu dzisiejszym podjęłam 30 dniowe wyzwanie o sexi pośladki. Czytałam troszkę i widziałam zdjęcia dziewczyn, które się tego podjęły. Do tego rower, ćwiczenia, zdrowe odżywianie oraz wiara, że kiedyś mi się uda. Stopniowo dojdę do wymarzonego przez siebie celu.

W jednym z najbliższych postów pokaże Wam jakie kosmetyki będą mi w tej walce pomagać ;)

Tak więc trzymajcie kciuki ;)



Pozdrawiam  ;)

Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. też kupiłam kredkę z Miss Sporty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tej szminki z Rimmela, i podoba mi się Wibo Słoneczny Patrol, choć zazwyczaj nie przepadam za takimi kolorami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadałam za takimi kolorkami, ale jak go zobaczyłam mówię sobie: musi być mój. I nie żałuję ;) Kolor cudowny ;) Co do szminki; posiadam już jedną o odcieniu 22. Bardzo ładnie wygląda na ustach i jestem zadowolona z jej efektu tak więc skusiłam się na jakiś delikatniejszy ;)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki :*.Też się tego podejmę jak tylko wrócę z wakacji ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam szminkę od Kate,ale 19.Przez przypadek wzięłam,ale jest piękna <33

      Usuń
    2. Dziękuję ;) Najważniejsze, że Tobie się podoba ;) Coś mi się wydaję, że w niedługim czasie kolekcja mi się powiększy o taki odcień jak Ty masz. Bo w drogerii też wpadł mi w oko ;)

      Usuń
  4. widzę, że zakupy się udały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) Zapomniałam jeszcze kupić jakiegoś miętuska do paznokci oraz różu ale to przy najbliższej okazji się nadrobi;)

      Usuń
  5. szminkę i ja mam chęć upolować :) fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy szaleją w Rossamnie:) Trzymam kciuki za wytrwanie w postanowieniu:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w odchudzaniu! Ja też się odchudzam, jeszcze 10 kg do wymarzonej wagi :). Dzisiaj zmotywował mnie kilogram mniej na wadze :).

    OdpowiedzUsuń
  8. jak widać zakupy udane, oglądając blogi mama wrażenie, że blogerki całe dnie przesiadują w rossmanie i wynoszą stamtąd wszystko co się da ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy szaleją w Rossmannie a ja nie:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Milutkie zakupy :)
    Powodzenia, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam kredkę :) moje zakupy na www.goodtotry.blogspot.com :)
    Mamy też konkurs, w którym można wygrać mascarę Lovely, więc zachęcam do udziału.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szminka z Rimmela jest super! Ja kupiłam kolor 10. Trzymam kciuki za wyzwanie pośladkowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam ten sam lakier z Wibo, super kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki! :-)

    Nieźle poszalałaś w Rossie!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka