Aile- żel pod prysznic z Kauflandu

Hej,

dzisiejszy dzień w Poznaniu jest okropny- zimno oraz co jakiś czas popaduje. Brrr, spędze go w domku pod kocykiem z gorącym kubkiem kakao, oglądając całą noc filmy z znajomymi. Na ten tydzień mam spokój od zaliczeń na uczelni, prac pisemnych i przeróżnych  prezentacji ;)

Chciałabym przedstawić Wam w tym poście pewien żel pod prysznic kupiony za niewielkie pieniądze i na szybcika. Kiedyś podczas studenckiego wypadu do Kauflanda w celu zrobienia małych zapasów na domówkę byłam zmuszona kupić jakiś żel, ponieważ stwierdziłam, że nie będę wracać do domu. 


Parę słów od producenta:


 Skład:


Cena: ok 2-3 zł
Pojemność: 300 ml

 Moje odczucia: 


Produkt zamknięty jest w miękkim oraz przezroczystym opakowani- łatwo się go wydobywa. Zamknięcie jest szczelne, nic niepożądanego się nie wydobędzie. To jak dla mnie jedyne plusy, poza ceną oczywiście, która była strasznie niska. Szata graficzna jest uboga.


Kolorystycznie wygląda nawet ładnie- delikatny róż. Konsystencja jest rzadka, w związku z tym produkt ten jest mało wydajny. Potrzeba go dość dużo aby dobrze się pienił. Zapach jest dla mnie za mdły. Wolę żywsze, orzeźwiające zapachy. Jeśli chodzi o działanie: nie zachwycił  mnie- przesusza skórę.Więcej go nie kupię ;/

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Oj jak za taką cenę nie ma co się spodziewać ;-) Zawsze może służyć jako mydło do rąk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taki właśnie sposób jest wykorzystywany ;)

      Usuń
  2. Jednak za 3 zł wolę żele z Isany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę go wreszcie wypróbować ;)Bo wiele dobrego o tych żelach słyszałam ;)

      Usuń
  3. Czyli jakby to powiedzieć szału nie ma i bez sensu :) Są lepsze produkty :) Chętnie dołączę do obserwujących.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście w Wielkopolsce pogoda już lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja strasznie nie lubię zapachy różanego, więc obietnica na opakowaniu skutecznie by mnie zniechęciła :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest tani, ale nienawidzę zapachu róży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a kokosowy? ja właśnie użytkuje i jest ok

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka