Box od Face&Look

Hej dziewczyny,

pamiętacie jak wspominałam o akcji z Face&Look oraz o tym, ze udało mi się załapać do szczęśliwej liczby 1000 Ambasadorek. Właśnie dziś odwiedziłam swoją drogeryjkę w której czekał na mnie Box. Czytałam, że niektórym dziewczynom nie chcieli wydać pudełeczka lub wręcz wydali im otwarte. Dobrze, że mnie takie coś nie spotkałam. Trafiłam na młodą sympatyczną dziewczynę, której jak wspomniałam o Boxie to już wiedziała o co chodzi.

Myślałam, że pudełeczko będzie fajnie opakowane, zawiodłam się. Zwykły karton. Aczkolwiek i tak się bardzo cieszę ;)




Niestety brakuje produktów z Under Twenty. Cóż małe niedopatrzenie. Z tego co przeczytałam, niektórym trafiły się przeterminowane produkty. Całe szczęście nie jestem w tej grupie osób ;) Większość próbek  muszę oddać mamie, ponieważ nie jestem w tej grupie wiekowej.


Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. też odebrałam swoje pudełko :-) było otwarte, bo panie nie wiedziały dokładnie o co chodzi, ale nie zabrakło ani jednego produktu, i nic nie jest przeterminowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze Tobie też brakuje?! Moje było otwarte, ale dlatego, że Pani nie wiedziała, czy to na pewno to i chciała sprawdzić, ale wszystko zrobiła na moich oczach no i nic nie zginęło ;) A wzięłam otwarte, bo miała ochotę mi dać zamknięte, a ja mówię, że po co robić komuś kłopot (bo ktoś przyjdzie i nie będzie chciał otwartego...) i wezmę otwarte :) No i ten karton mnie zawiódł, spodziewałam się jakiegoś pudełeczka w stylu glossybox :( Już miałam plany na co wykorzystam, a tu du** :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę że u Ciebie takie same braki jak i u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Generalnie chyba niepoważnie potraktowali całą akcję i uznali że jak rzucą cokolwiek to każdy się będzie cieszył. Takie mam wrażenie jak czytam notki o tych boxach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akcja z założenia fajna, ale jak widać niedopracowana. Ciekawe ile dziewczyn dostało niepełne, otwarte pudełka, lub wcale im ich nie wydano... Trochę kiszka. Miała być duża akcja reklamowa, a wyszło kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sie niestety nie załapałam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka