Podsumowanie akcji: "Przeżyć za 50 zł".

Hej 

przepraszam za moją tygodniową nieobecność ale internet odmówił mi posłuszeństwa. Dzisiejszy post jest poświęcony podsumowaniu akcji organizowanej przez Kamyczka, która polega na tym, aby w ciągu miesiąca nie wydać więcej niż 50 zł. 

No to przejdźmy do konkretów: 

Pierwsza tura moich zakupów została już pokazana na blogu. Odwiedziłam wtedy drogerię Hebe oraz Pepco. Wydałam wtedy  26,86 zł. 


Zostało mi jeszcze 
23, 14 zł.


 Druga tura zakupów była już skromniejsza. Udałam się do Rossmanna wraz z koleżanką. Ona się obkupiła, kusiła mnie ogromnie a ja się zaparłam i wyszłam jedynie z żelem pod prysznic z Isany (2,99 zł), którego tak wiele z Was zachwala. Potem wyskoczyłam do Biedronki w której zamierzałam kupić jedynie bellowskiego Tinta (6,99 zł) ale skusiłam się na 3-pak płatków kosmetycznych (5,10 zł), które starczą mi na dłużej. W drugiej turze wydałam 15.08 zł.




 Podsumowując:

Wydałam:
26,86 zł +15,08 zł= 41,94 zł

   Zostało:
50 zł- 41,94 zł = 8,06 zł

Jestem z siebie bardzo zadowolona. Nie spodziewałam się, że uda mi się wytrwać w wyznaczonym celu. Z całą  pewnością ta akcja była dla mojego portfela bardzo przydatna i mam cichą nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazję brać w niej udział.

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Gratuluję faktu, że się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W następnej ja również muszę wziąć udział :) Gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi tez przydało by się takie coś bo zdecydowanie za dużo wydaję

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję że udało ci się wytrwać, wiem po sobie że lekko nie było :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka