Półmetek akcji u Kamyczka

W dzisiejszym poście chciałabym krótko podsumować półmetek akcji organizowanej przez Kamyczka, która polega na tym, aby w ciągu miesiąca nie wydać więcej niż 50 zł. To moje pierwsze tego typu  wyzwanie, które korzystnie wpłynie na mój portfel. Dzięki tej akcji gdy jestem w drogerii z koleżanką czy mamą myślę tylko o tym, aby się nie poddać i wytrwać w wyznaczonym przez siebie celu. Aczkolwiek produkty na półeczkach strasznie kuszą.

Jeśli uda mi się wytrwać w postanowieniu będę z siebie dumna, i z całą pewnością będzie to nie pierwsza i ostatnia taka akcja w której będę brała czynny udział.

Przejdźmy teraz do tego co kupiłam: 


HEBE:
*Peeling z Joanny: zielone jabłuszko- zapach obłędny
*Eveline odżywka 8w1- to właśnie jej zawdzięczam takie długie pazurki.


PEPCO:
* cień Manhattan
* lakier Manhattan


Podsumowując wydałam 26,86 zł. Zostało mi jeszcze 23, 14 zł.



Miłej niedzieli dziewczyny ;)

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. ten peeling mnie zaciekawił - byłabym wdzięczna za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam właśnie go stosować;) Pierwsze wrażenie jak narazie dobre, zobaczymy co dalej;)

      Usuń
  2. Została Ci jeszcze prawie połowa, czyli tak jak być powinno i wszystko idzie zgodnie z planem :) Fajna akcja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna akcja, tylko jak tu wytrwać? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe wyzwanie :) ale ja chyba bym nie wytrwała...

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wyzwanie podjęłam w Wielkim Poście i udało mi się :)
    Tobie też się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na rozdanie u mnie :)
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/06/drugie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka