Śliweczka od Virtual

Cześć dziewczyny,

pragnę Was przeprosić za moją nieobecność ale ze względu na sesję, którą całe szczęście niedługo kończę nie mam czasu aby zrobić jakiekolwiek zdjęcia i napisać parę słów. W między czasie (jestem straszną gapą) skręciłam kostkę i pomieszkiwałam w tygodniu u koleżanki- wyprowadziłam się z mieszkania w Poznaniu ze względu na sytuację z właścicielką a codziennie jeździć 60 km z skręconą kostką mało mi odpowiada. Nie miałam u niej  super dostępu do internetu ze względu na to, że ona ma zepsutego lapka a ja swojego nie zabrałam. Dziś już wróciłam do domu samochodem z kolegą bo kisić się w pociągu nie było by za dobrą opcją.

Chcę przedstawić Wam ciemną śliwkę od firmy Virtual. To mój pierwszy lakier tej marki i jestem z niego zadowolona. Nie jest ani za rzadki, ani za gęsty, rozprowadza się doskonale i już przy 1 warstwie fajnie kryję płytkę paznokcia. Nie smuży ani nie robi prześwitów. Wielkim plusem jest jego dość szybkie schnięcie.  Na moich pazurkach wytrwał 4 dni bez  uszczerbków, zmyłam go, ponieważ lubię zmieniać kolorystykę. Przy zmywaniu nie robi psikusów, fajnie schodzi. Pędzelek wygodny w użyciu.
 
 Posiadają bogatą gamę kolorystyczną a cena nie jest wygórowana ok 8 zł, ja swój dorwałam w Biedronce i  zapłaciłam ok 6 zł.

Minusem, którego zauważyłam jest opakowanie, ponieważ często się psuję (zakrętka odrywa się od pędzelka i trzeba go ponownie zakręcić aby działał poprawnie).









Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Myślałam, że tylko mi urwał się pedzęlek od tej rączki.
    Ja za swój zapłaciłam 1,99 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam granat tej firmy, który kocham, uwielbiam i ubóstwiam, ale fakt mi też zakrętka się odkleiła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolor, ale wyszedł dużo ciemniejszy niż w butelce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ten kolorek :) dorwałam w biedrze za 1.99 zł :D
    a pędzelek też mi się ostatnio "odkleił"

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka