Zielono mi- Wibo Trend edition



Cześć,

zielony kolor jest jednym z moich ulubionych. Jakoś nigdy na paznokciach mnie nie zachwycał, omijałam ten odcień szerokim łukiem. Aż do momentu  gdy podczas przecen w Rossmannie natknęłam się na tą oto buteleczkę. Nie zastanawiając  się zgarnęłam ją do koszyczka.



KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

"Trend edition - edycja wiosna/lato 2013



Trend Edition to propozycja marki WIBO na manicure do zbliżającego się sezonu letniego, pełenego słońca i koloru. Lakiery z kolekcji Wedding Time, Folk Fashion i Big City stanowią uzupełnienie trendów w modzie lansowanych przez projektantów w tym sezonie.

W skład kolekcji wchodzą:


Folk Fashion


Kolekcja nawiązująca do naszych korzeni - polskiego folkloru. Intensywne barwy obecne w polskim wzornictwie ludowym idealnie łączą się z wyraźnymi kolorami letnich trendów w modzie. Tradycja połączona z najnowszymi stylizacjami w modzie od lat inspiruje projektantów.

Big City


Echo wielkiego miasta zamknięte w małej buteleczce. Pięć niezwykłych kolorów nawiązujących do mody ulicznej, tej codziennej i nietypowej. Indywidualne pomysły i rozwiązania niezwykłych kobiet niespotykane na wielkich wybiegach.

Wedding Time


Kolorystyka pełna pastelowej niewinności i delikatności. Cztery starannie dobrane pudrowe kolory idealnie wpiszą się do letnich i weselnych stylizacji."

Pojemność: 7ml
Cena regularna: 5.99 zł


MOJE ODCZUCIA: 

Mój wybór padł na przepiękny zielony lakier (5) z kolekcji Folk Fashion od Wibo. Kolor jest intensywny i bardzo soczysty- tak jak lubię. Idealny na lato. Do pełnego krycia potrzebuję 2 warstw- tak jak większość lakierów. Pędzelek jest mały, wąski ale wygodny- dobrze się nim manewruje. Aplikacja bardzo prosta. Lakier schnie bardzo szybko. Zmywanie nie sprawia najmniejszego problemu. W związku z wielkim pośpiechem pojawiły  się na 2 pazurkach pęcherzyki powietrza, czego nie widać na zdjęciach. Z całą pewnością kupię jeszcze inne odcienie.

Na lakier nałożyłam : 3 W 1 60-SEKUNDOWY WYSUSZACZ, UTWARDZACZ I NABŁYSZCZACZ firmy Eveline.






Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. Faktycznie folkowy :) Ładny kolorek :) Widziałam dziś w jednym Rossku taką duuuużą szafę i było tam tyle różnych lakierów z Wibo, w moim jest taka mała :(

    PS. zwiększ tą czcionkę, bo muszę z lupą czytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej miejscowości też jest ich mało, dlatego wybieram się na zakupy w Poznaniu.

      Dzięki za informację, nawet nie zauważyłam, że wyszła taka mała. ;)

      Usuń
  2. świetny kolor;) wypatrzyłam go w Twoim poprzednim poście;)cudny

    OdpowiedzUsuń
  3. Zieleń iście wiosenna:)
    Jakie masz piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor ale twoje paznokcie wow!
    Twoje własne, czy dorabiane ? :>
    Pozdrawiam Cam z http://beauty--corner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. totalnie nie mój kolor, nie przepadam za zielenią na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście śliczna zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe masz te pazurki, jak dbasz że tak pięknie ci rosną?
    Kolor rewelacyjny!! Uwielbiam zieleń pod każdą postacią, a ta jest taka soczysta i intensywna - kojarzy mi się z kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To się dopiero nazywają zadbane paznokcie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo soczysta zieleń :D Fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pazurki, a ten kolorek wymiata, uwielbiam taką soczystą i wyrazistą zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor super, a te Twoje pazurki... zazdroszczę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz dłuuugie pazurki :D mam taki lakier, bardzo go lubię, szczególnie gdy robie ombre :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka