Bebeauty Body Expertiv SPA, Peeling do ciała WINOGRONO

Cześć,

dzisiaj kilka słów o peelingu do ciała firmy Bebeauty. Zna go zapewne większość z Was. Opinie o tym produkcie są podzielone, dlatego pragnę wtrącić także swoje trzy grosze.


KILKA SŁÓW PRODUCENTA:

 SKŁAD:


 MOJE ODCZUCIA:

Produkt zamknięty jest w przejrzystym, płaskim oraz okrągłym słoiczku miłym dla oka o pojemności 200 ml. Dwa razy zdarzyło się, że pomimo szczelnego zakręcenia peeling wydostawał się brzegami  podczas transportowania (może moje opakowania jest jakieś trefne.) ale radzę trzymać go w pozycji poziomej.

Produkt ma lejącą się konsystencję. Często uciekał mi z dłoni i paplał wszystko dookoła. Obecnie nabieram go mniejszymi warstwami na suchą skórę dłoni. Zapach jest dla mnie strasznie chemiczny, niczym nie przypominający winogrona, które bardzo lubię. Wyglądem przypomina mi raczej rozmiksowane kiwi. ;)

Pierwszy raz użyłam go na wilgotną skórę. Bez rewelacji-  nie złuszczał zbyt dobrze martwego naskórka. Postanowiłam poczytać o nim troszkę więcej. Trafiłam wtedy na bloga jednej dziewczyny, która napisała, że trzeba go stosować na suchą skórę. Tak też zrobiłam. I przyznam byłam pod wrażeniem. Drobinki w połączeniu z suchą skórą są ostre. Dobrze usunęły martwy naskórek, dzięki czemu moja skóra jest delikatna. Nie wiem jak w kwestii nawilżenia- autorka bloga radziła, aby nie używać żadnego żelu pod prysznic tylko spłukać wodą. Niestety nie mogę wytrzymać tego zapachu dlatego muszę go zmyć.

Produkt starczy na około 6 użyć przy wykonywaniu masażu całego ciała.





Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Miałam kupować ale recenzję były bardzo różne na jego temat i teraz sama się zastanawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, czeka w kolejce. Też czytałam, pewnie nawet u tej samej blogerki, że powinno się go stosować na suchą skórę i nie zmywać żelem, bo peeling ma za zadanie nam nawilżyć skórę, a jeśli zmyjemy potem skórę żelem to nici z nawilżenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Coś czuję, że zużyję go do peelingu dłoni/stóp bo jakoś na sucho mi się nie bardzo chce babrać pod prysznicem... xD

      Usuń
  3. Mam ten peeling o zapachu mango, ale tak bardzo nie podoba mi się zapach, że nie jestem w stanie go zużyć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. pachnie cudownie, jak mi się skończy mój obceny peeling to go kupię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu ;) Mi winogron jakoś nie przypomina. Zdecydowanie wolę Joannę, która ma prześliczny zapach jabłuszka i też działa w moim przypadku lepiej ;)

      Usuń
  5. Mam wersję mango, z której jestem zadowolona ;) Ale na sucho nie próbowałam jeszcze.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam mango i byłam w pełni zawiedziona tym produktem, już się nawet nie bawiłam w peeling na sucho, tylko zużyłam i kupiłam inny.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka