Be Beauty- sól do kąpieli

Witam ;)

Ufff u mnie jest  strasznie duszno. Jeszcze  jutrzejszy dzień muszę przepękać na praktykach i weekend. Wreszcie się wyśpię, ponieważ codzienne wstawanie o godz 6 daję już mi się we znaki. 

Dzisiaj główną rolę gra sól do kąpieli od Be Beauty kupiona kiedyś w Biedronce. Bardzo lubię zamknąć się w łazience,czasami pozapalać świeczki i z lampką wina relaksować się w wannie wypełnionej aromatyczną wodą. W takich momentach sięgam po wyżej wymieniony produkt. Biedronka posiada w swojej ofercie sole do kąpieli BeBeauty Spa w pięciu różnych wariantach: regenerującej, nawilżającej, relaksującej, orzeźwiającej i odżywiającej. Ja wybrałam ujędrniającą z ekstraktem z lotosu.



Cena: ok. 4-5 zł
 
Pojemność: 600g
 
 
Moje odczucia:
 
Sól zamknięta jest w przezroczystym oraz miłym dla oka opakowaniu. Produkt ma intensywny zapach, jednak po wsypaniu do wody ten problem znika. Łazienkę wypełnia delikatna woń. Z początku wytwarza niewielką pianę, ale to mija. Szybko rozpuszcza się w wodzie i delikatnie ją barwi, w moim wypadku na różowo. Nie wysusza skóry, ale też jej nie ujędrnia jak zapewnia producent. Do kąpieli używam jednej nakrętki, więc mogę stwierdzić, że sól jest wydajna.
 

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. A ja nie lubię jakoś soli do kąpieli :) Wolę płyny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zwykle używam i soli i płynu :) Muszę wyprobować tą lotosową bo ostatnia która miałam - cytrusowa jakoś mi nie podeszła, strasznie wysuszała mi skórę.... :(


    Zapraszam do siebie : http://mietowo-poziomkowe.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Soli nigdy nie używałam jakoś tak mi nie po drodze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wstaję codziennie o 4:55 i już marzę o porządnym wyspaniu się :) A sole lubię, choć tej Biedronkowej jeszcze nie miałam. Ale z pewnością kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak ja lubię takie "ulepszacze" kąpieli. Nie wyobrażam sobie w tym momencie łazienki bez wanny:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka