Druga nominacja do Liebster Award

Witam.

Jakiś miesiąc temu zostałam nominowana do Liebster Award przez Agnieszkę, autorkę bloga InfallibleLifestyle, za co serdecznie dziękuję. ;D Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam ale brakuję mi czasu.

Zasady zna każda z Was, jeśli nie to pokrótce je przypomnę: 
"Liebster award to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonywaną pracę". Osoba wytypowana odpowiada na 11 pytań, a następnie nominuje 11 osób i zadaje im 11 nowych pytań. Najlepiej nominować osoby, które dopiero rozpoczynają przygodę z blogowaniem i da im to szansę na promocję swojej działalności. Nie nominujemy osoby od której dostaliśmy wyróżnienie."

Moje odpowiedzi:
1. Trzy rzeczy które zawsze masz w torebce to... ?
* W mojej torebce zawsze znajduje się telefon, portfel oraz szminka.

2. Jakie jest Twoje największe marzenie?
* Moim największym marzeniem jest podróż do Amazonii.

3. Kawa czy herbata?
* Kawy nie lubię,a herbatę jedynie zieloną.

4. Twój ulubiony aktor/aktorka?
* Moim numerem jeden wśród aktorów jest odtwórca głównej roli serialu Dr House- Hugh Laurie.

5. Wolisz oszczędzać czy wydawać?
* Oczywiście, że wydawać.

6. Twoja ulubiona piosenka to... ?
* Ostatnimi czasy Lemon- Napraw.

7. Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać?
* Tak jak w punkcie 2.

8. Twoje zainteresowania?
* Gotowanie od jakiegoś czasu stało się moją małą pasją. Bardzo też lubię oglądać horrory i czytać książki.

9. Ulubiony kolor?
* Czerwień.

10. Dlaczego prowadzisz bloga?
* Chcę poznawać nowinki kosmetyczne. Wiedzieć jakie kosmetyki są godne polecenia a jakie omijać szerokim łukiem. Uważam, że można poznać tutaj wiele ciekawych osób.

11. Najgorszy kosmetyk jakiego używałaś?
* Isana- lakier do włosów, dzięki niemu "dorobiłam"się ogromnego uczulenia na twarzy i wyglądałam jak burak przez kila dni.


Moje pytania:

1. Ile czasu dziennie pochłania Ci prowadzenie bloga ?
2. Jaką dyscyplinę sportową lubisz najbardziej? 
3. Góry czy morze?
4. Twój ulubiony  kosmetyk?
5. Jakiego języka obcego chciałabyś się nauczyć?
6. Ulubiona potrawa?
7. Film kryminalny czy komedia?
8. Jakbyś miała wybrać 3 rzeczy na bezludną wyspę, co by to było?
9. Błyszczyk czy szminka?
10.  Solarium czy słońce?
11. Ulubiona pora roku?

Nie będę nikogo nominowała, ponieważ większość z Was  brała udział już w tej zabawie. Jeśli ktoś chciałby odpowiedzieć na moje pytania może zrobić to w tym poście.


Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ;*

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Współczuję tego uczulenia od lakieru Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, mamy podobne upodobania :D Uwielbiam horrory i zieloną herbatę <33 I też jasminową :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka