Eveline, Superskoncentrowane serum do biustu 'Total Push Up'

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam produkt mojej ulubionej firmy Eveline, który w moim przypadku naprawdę się sprawdził. Stosuję go od dłuższego czasu i widzę efekty jego działania. Mowa tutaj o Eveline, Slim Extreme 3D Spa!, Superskoncentrowane serum do biustu 'Total Push Up'. 


 

Na wstępie pragnę zaznaczyć, że stosuję go regularnie 2 razy dziennie: rano i wieczorem od początku maja, według zaleceń producenta.

Produkt zamknięte jest w standardowej różowej tubce o pojemności 200 ml, wykonanej dość solidnie. Jego koszt oscyluję w granicy 15 zł. Serum ma bardzo specyficzny, delikatny zapach, który utrzymuję się na skórze. Dla jednych może być strasznie drażniący, natomiast ja zaliczam się do osób, którym przypadł do gustu.

Produkt jest koloru białego i ma kremowo- żelową konsystencję. Rozprowadza się bardzo łatwo. Jego ogromnym atutem jest stosunkowo szybkie wchłanianie, dzięki czemu nie pobrudzimy ubrań. Serum jest naprawdę wydajne- starczy mi spokojnie do końca lipca.


No to teraz przejdźmy do meritum. Przy regularnym stosowaniu serum, mój biust stał się bardziej jędrny, a skóra miła w dotyku, elastyczna i napięta. Preparat nie uczula, nie podrażnia, ładnie nawilża skórę. Jestem z tego faktu bardzo zadowolona, ponieważ takiego efektu oczekiwałam. Producent obiecuje "Powiększa piersi, nadając im piękny i okrągły kształt "- w tym wypadku muszę się w 90%  z nim zgodzić. Biust naprawdę stał się pełniejszy i nabrał fajnych, okrągłych kształtów. Zauważyłam delikatne uniesienie, dzięki czemu mój biust nie jest już tak obwisły. Natomiast jeśli liczycie na jego powiększenie, nie łudźcie się. To nic nie da. 

Mogę go z czystym sumieniem polecić, należy jednak pamiętać o systematyczności, która jest kluczem do sukcesu. 

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Słyszałam już wcześniej o tym kosmetyku że efekty rzeczywiście jakieś tam widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem przekonana do tych kosmetyków, ale mam serum napinające biust z EsotiQ, które dostałam przy zakupie stroju kąpielowego. Stoi i się kurzy, ale jak wrócę do domu zacznę go używać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam go, zawsze stosuję :) Ogólnie kosmetyki z tej serii są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też sceptycznie podchodzę do tego typu kosmetyków, ale to już któraś pozytywna blogowa recenzja więc ciekawość i chęć wypróbowania rośnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go mam :) Na efekt push up nie ma co liczyć, ale rzeczywiście fajnie nawilża i ujędrnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi ten produkt nie przypadł do gustu. wysypało mnie po nim okropnie. podchodziłam do niego kilka rzy zawsze z tym samym skutkiem. ale dobrze, że Tobie słuzy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Działania jakiegoś specjalnego nie zauważyłam, fajnie nawilża, delikatnie ujędrnia i obłędnie pachnie! Będę kupować chociażby dla samego zapachu! Szukam podobnych perfum. Polecacie coś? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka