Eyeliner firmy Eveline- mój ulubieniec ;)

Hej ;)

Lato nas rozpieszcza, a ja nie mogę z niego w pełni korzystać. Jeszcze 2 tygodnie praktyk i wreszcie sobie odpocznę i dłużej sobie pośpię. 

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić eyeliner marki Eveline, którego używam od dawna i jest moim ulubieńcem. Nie przepadam za pędzelkami typowo wibowskimi- są dla mnie za cienkie i trudno mi się nimi manewruje. Dlatego dobrym rozwiązaniem dla mnie jest właśnie  Beauty Line, Liquid Precision Liner 2000 Procent.





OPIS PRODUCENTA:



SKŁAD:


MOJE ODCZUCIA:

Produkt zamknięty jest w wygodnym opakowaniu o pojemności 7ml, którego można postawić i nie ma obaw, że się przewróci. Przy dłuższym używaniu napisy mogą się delikatnie ścierać. Za co cenię ten produkt? Pierwszym ogromnym plusem jak dla mnie jest aplikator- nie mamy tu do czynienia z normalnym pędzelkiem a aplikatorem przypominający pisak lub rysik, który pozwala namalować cienkie jak i grube kreseczki. Dla mnie jest bardzo wygodny i poręczny- nie muszę poprawiać kreski kilka razy, wystarczy jedno pociągnięcie i gotowe.


 Kolejną plusem jest kolor- intensywna czerń i głęboka, a nie jakaś wyblakła jego podobizna. Utrzymuje się naprawdę długo, nawet w upalne dni. Nie tworzy grudek i nie obsypuje się. Łatwo go zmyć, nie szczypię w oczy ani nie podrażnia. Jest wydajny i nie zasycha w butelecze.Cena regularna nie jest wygórowana ok 7-8 zł w Biedronce, obecnie u mnie  można go nawet dostać za 4.99 zł. Zrobiłam małe zapasy ;) Niestety, trudno go gdziekolwiek dostać. Nie spotkałam go w żadnej drogerii.


 Prezentacja na oczku:



Miłej soboty ;*

Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Ja używałam go tylko raz i od razu spodobał mi się jego kolor - taka głęboka czerń. Twoja recenzja zachęciła mnie do częstszego używania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mi się przypomniało :) Ja kupiłam go za coś ok 8zł, a wczoraj widziałam w małej, osiedlowej drogerii za równe 4zł, więc chyba pójdę kupić jeszcze jedno opakowanie :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że u Ciebie też się sprawdzi ;) Czekam na Twoją relację ;) Czasami te małe osiedlowe drogeryjki to prawdziwa skarbnica okazji ;)

      Usuń
  2. ślicznie na oczku wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używałam z Miss Sporty i jestem całkiem zadowolona :) Ale jak go spotkam, a akurat będę potrzebować to skorzystam :) Obecnie zakochałam się w jednej kredce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kreska :D Dawno nie malowałam kresek eyelinerem ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za linerami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię wyłącznie eyelinery w pisaku - innymi jakoś nie umiem się malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam eyeliner z Miss Sporty, a z Eveline nie miałam jeszcze okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja od dawna jestem wierna linerom w pisaku. Polecam Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płynnego eyelinera jeszcze nie umiem perfekcyjnie nakładać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorwałam kiedyś w Biedronce i obecnie jest moim top eyelinerem :-) Również polecam!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka