Eyeliner Turquoise-wave od Lovely

                    Cześć dziewczyny,
 
przepraszam Was za moją nieobecność. W ciągu tygodnia nie mam na nic czasu ze względu na praktyki,  zostało mi jeszcze 3 tygodnie z 6,  natomiast w weekendy spotykam się z znajomymi i odpoczywam. Nawet nie mam czasu się wyspać. Postaram się poprawić jak najszybciej.

Dzisiejszy post poświęcony będzie turkusowemu eyelinerowi marki Lovely. Zawsze stawiałam na klasyczną czerń ale w tegoroczne wakacje postanowiłam to zmienić.

      
 KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA: 

   "Turkusowy i matowy eyeliner do oczu. Nowoczesna formuła zapewnia łatwość aplikacji, trwałość oraz intensywny kolor. Miękki pędzelek pozwala na idealne poprowadzenie kreski na powiece. Turkusowym eyelinerem zaznaczamy linię wodną oka dodając spojrzeniu kokieterii. Bądź trendy w tym sezonie!"

 
       Cena: ok 7 zł 

Pojemność: 2.5 g
 
MOJE ODCZUCIA:

Byłabym całkiem zadowolona z tego produktu gdyby nie ten pędzelek. Strasznie się z nim męczę. Jest okropnie cieniuteńki. Właśnie z tego powodu nie jestem fanką eyelinerów firmy Wibo oraz Lovely. Zdecydowanie wolę aplikator przypominający końcówkę pisaka taki jak w eyelinerze Eyeline- Liquid Precision Eyeliner.

Kolor nie jest aż taki intensywny, liczyłam na odrobinę więcej. Trzeba się  nim troszkę namachać aby kreseczka jako tako wyglądała. No ale cóż da się to przeżyć. Plusem jest fakt, że szybko wysycha i nie odbija się na powiece. W sprawie trwałości także daję radę. Wytrzymał u mnie bez poprawek 6-7 godzin. Nie sprawia  trudności podczas zmywania.



Opakowanie wygodne, jedynie napisy bardzo szybko się ścierają.

 Tak prezentuję się na ręce:

 a tak na powiece:



Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Nie wiem, może to ja jestem dziwna, ale ten eyeliner ma dziwny kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio zastanawiałam się nad jego kupnem i w końcu odpusciłam, teraz znowu się zastanawiam:) według mnie ma fajny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kosztuje majątku więc spróbować można ;)

      Usuń
  3. Na Twoim oczku na prawdę pięknie to wygląda, a myślę że taki kolor i zimą i latem dobry :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka