Isana, zmywacz do paznokci o zapachu migdałów

Cześć dziewczyny,


Pragnę podziękować Wam za to, że ze mną jesteście. Bardzo się cieszę, że liczba obserwatorów wynosi 58 osób. Nie spodziewałam się tego, podczas zakładania bloga. Wielką radość sprawia mi każdy Wasz komentarz, ponieważ wiem, że ktoś tutaj zagląda, czyta i w pewnym stopniu, pomaga mi w budowaniu tego bloga.

Ale przejdźmy do meritum dzisiejszego posta. Zmywacz z Isany zna większość z Was. Muszę przyznać, ten produkt wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie i stał się moim ulubieńcem od samego początku. Dzisiaj kilka słów o tym właśnie produkcie.


OPIS PRODUCENTA:


SKŁAD:


MOJA OPINIA:

 Ja skusiłam się na wersję zieloną, po tym jak moja dobra koleżanka zaczęła go przy mnie zachwalać. Zamknięty jest w przezroczystej butli- dzięki czemu widzimy ile produktu znajduję się w opakowaniu, o pojemności 250 ml  (w sprzedaży można dostać także mniejszy wariant 125 ml). Z początku przerażał mnie otwór- ogromna dziura, której myślałam, że nie opanuję. Zdarzało mi się wylać za dużo płynu ale nabrałam z czasem wprawy. Zapach nie jest aż taki zły ( w porównaniu z starą wersją zmywaczy z Biedronki, które cuchnęły okropnie i były jak dla mnie za bardzo duszące). Dobrze radzi sobie z lakierami o ciemnych odcieniach, ale nawet tymi, które posiadają brokatowe drobinki, dzięki czemu nie rozmazuje lakieru.Wystarcza w niektórych przypadkach dwa pociągnięcia płatka i po produkcie nie ma śladu. Nie wysusza płytki paznokcia. Paznokcie po użyciu tego produktu są matowe, odtłuszczone oraz przygotowane na nałożenie kolejnego lakieru. Pomimo częstego używania, starczył mi na 2.5 miesiąca- więc mogę uznać, że jest wydajny. Z czystym sumieniem mogę Wam go polecić ;)

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. ja używam żelu z simple beauty

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używam tego produktu i jestem bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam klasyczną wersję tego zmywacza i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam go, mój najulubieńszych zmywacz ever! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam różową wersję i strasznie wysuszała :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam go jakiś czas temu bo kończył mi się stary.Na dniach pewnie wypróbuję ale czuję że się polubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też go bardzo lubię i używam zamiennie ze zmywaczem BeBeauty z Biedronki (tym z pompką) :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka