Lakierowi ulubieńcy lata 2013 ;)

W dzisiejszym poście pokażę Wam jakie odcienie lakierów będą gościły na moich pazurkach w tegoroczne wakacje.


Oto 12 wybrańców:

*Golden Rose Holiday
Dwa piaskowce o przepięknych odcieniach. Zakochałam się w tych kolorach od pierwszego wejrzenia i musiałam je mieć.

*Wibo
Tych dwóch delikwentów miałyście okazję spotkać na moim blogu.  Śliczny żółtek o którym mowa TUTAJ oraz zieleń do której często wracam i możecie o nim poczytać TU.

 * JustIn od Ingrid
Przepiękne letnie kolorki, które udało mi się zgarnąć w konkursie.

 * Inne
 Manhattan zakupiony w Pepco w ładnym różowym odcieniu. Niestety aparat zjadł kolorki. Miętka od CHIC także zakupiona w tym samym sklepie. Miss Selen ładny błękit za niewielką cenę. No i jeden z moich największych ulubieńców Rimmel 60 seconds.

Wszystkie kolory zamierzam Wam zaprezentować na łamach swojego bloga. Czekam aż podrosną mi troszkę pazurki,ponieważ ostatnio musiałam je ściąć. Połamałam jednego z nich o głupie otwarcie puszki od Pepsi ;/

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Piaskooowce ♥ Też te dwa kolory GR są moimi faworytami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawia się, który najbardziej mi się podoba, ale ciężko to stwierdzić xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczególnie tych Just In jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rimmelek to mój faworyt :P a w Pepco kupiłam ten colour chic tylko taki niebieski z fioletowymi przebłyskami, cudowny jest, mimo, że nie do końca mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka