Lakiery JustIN Ingrid Cosmetics

Witajcie ;)

Dawno na blogu nie pojawił się post, w którym główną rolę odgrywał  lakier do paznokci. Dziś postanowiłam to nadrobić. Pragnę pokazać Wam 4 kolorki JustIN Ingrid Cosmetics, które wygrałam jakiś czas temu w konkursie.

Źródło: http://makijaz.wieszjak.pl/nowosci-kosmetyczne/318076,Lakiery-do-paznokci-JustIN-Ingrid.html




 KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

"Paleta lakierów do paznokci JustIN Ingrid Cosmetics (Verona Products Professional) jest inspirowana najnowszymi trendami sezonu. Lakiery są trwałe i schną błyskawicznie. Mają nowoczesną formułę, gwarantującą perfekcyjny manicure. Dzięki płaskiemu pędzelkowi, precyzyjnie i równomiernie pokrywają płytkę paznokci już za jednym pociągnięciem!

Do wyboru jest aż 36 kolorów, podzielonych na dwa zestawy: brokatowy i kolorowy. Pierwszy z nich to 18 intensywnych barw, które dzięki zawartości połyskujących drobinek sprawiają, że paznokcie szokują megablaskiem. Drugi to zarówno stonowane beże i szarości, jak i soczyste barwy, eksplodujące wiosenną energią."

MOJE ODCZUCIA: 

Bardzo cieszę się z faktu, że trafiłam tylko na jeden lakier brokatowy- bardzo rzadko takich używam. W moim zestawie znajdowały się następujące odcienie: 425- brokatowa pomarańczka; 159- róż przypominający mi lody o smaku gumy balonowej z czasów dzieciństwa; ciemną malinkę,  która nie ma numeru oraz 403- morska zieleń.

  Lakiery zamknięte są w buteleczkach o pojemności 7 ml. Lubię lakiery o mniejszej pojemności, ponieważ wiem, że uda mi się je wykorzystać i nie zaschną. Posiadają płaski pędzelek, którym bardzo dobrze się manewruje i równomiernie pokrywa płytkę.

Wszystkie bardzo szybko wysychają, co jest ogromnym plusem, ponieważ jestem niecierpliwa. Malinka i morska zieleń potrzebują dwóch warstw by dobrze pokryć płytkę paznokcia, natomiast pomarańcz i guma balonowa potrzebują ich 3-4 w głównej mierze zależy to od intensywności koloru jaki chcemy uzyskać.

Po 3 dniach nie zauważyłam żadnych  odprysków czy też uszkodzeń. Sądzę, że wytrzymał by dłużej, ale musiałam zmienić kolorek. Bardzo dobrze się zmywają. 

A tak prezentują się na paznokciach (aparat zjadł mi troszkę kolorki;/ ): 

1.
 




2.




 3.

 



4.




 Życzę miłej niedzieli ;*

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Świetne kolorki, ale dla siebie wybrałabym 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ostatni kolorek jest rewelacyjny chociaż prawdę mówiąc to wszystkie mi się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kolorki, szczególnie niebieskość. i podoba mi się pojemność, bo jak zyję jeszcze całego lakieru do paznokci nie zuzyłam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka