Lipcowe zakupy

Hej,

 w dzisiejszym, krótkim poście pragnę przedstawić Wam kilka nowych kosmetyków, kupionych w tym tygodniu.




* Ziaja, ogórkowy tonik do twarzy
* Palette, farba do włosów (głęboka czerń)
* Syoss, lakier do włosów
* Lirene, żel pod prysznic (gruszkowy)
* Eveline, peeling- masaż pod prysznic oraz serum modelujące pośladki
* Garnier Fructis, maska do włosów
* Eveline, korektor do brwi
* Eveline, lakier do paznokci
* Bell Perfect Skin,  baza pod cienie
* Golden Rose, Holiday (53)


Znacie któryś z wyżej wymienionych produktów?

Jeśli tak, jakie są Wasze wrażenia?


Miłego dnia, ja uciekam na festyn organizowany w moim mieście ;)

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. O, a ja niczego z tego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo nowości :) Mam ten gruszkowy żel Lirene i ma piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam linię Eveline Slim Extreme 3D.Kosmetyki są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam peeling z Eveline - dla mnie masakra :P Ale inne dziewczyny chwalą :P

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka