L´Oréal Paris Super Liner eyeliner w żelu

 Hej,

dzisiejszy post  pragnę poświęcić małemu produktowi który podbił  moje serce. Jest nim eyeliner w żelu marki L´Oréal Paris, którego wygrałam kiedyś w rozdaniu. Jest to mój pierwszy eyeliner żelowy i z całą pewnością nie ostatni.


OPIS PRODUCENTA: 

"Żelowy eyeliner który pozwala wykonać precyzyjną, profesjonalnie wyglądającą kreskę. Dzięki gładkiej i miękkiej konsystencji doskonale się rozprowadza, dokładnie definiując kształt oka. Przez 24 godziny na powiece zachowuje swoją intensywność oraz żywotność koloru. 

Dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych: Pure Black i Golden Black."

MOJE ODCZUCIA:

Produkt zamknięty jest w małym, eleganckim słoiczku o pojemności 2.8 g. W komplecie otrzymujemy pędzelek z naturalnego włosia  (włoski z niego nie uciekają, jak to się często zdarza w innych pędzelkach, nie rozwarstwia się podczas mycia).

Sama konsystencja jest rewelacyjna- kremowy i mocno napigmentowany taki jakie lubię. Już przy pierwszym pociągnięciu otrzymujemy intensywną kreskę bez prześwitów, które bardzo mnie drażnią. Nie umiem się nim jeszcze precyzyjnie posługiwać ale z czasem nabierze się wprawy, więc wybaczcie mi taką koślawą kreskę na zdjęciu, ale robiłam je rano spiesząc się na praktyki. ;) Trwałość-  bardzo dobra,  długo utrzymuję się na powiece i nie rozmazuje się (może tylko wspomnę, że z upływem kilkunastu godzin kolorek lekko blednie ale mi to osobiście nie przeszkadza). Warto tutaj wspomnieć, że podczas malowania nie odbija się na powiece, tak jak eyelinery w płynie- co bardzo mi odpowiada. Nie uczulił mnie ani nie podrażnił. Nie sprawia także problemu podczas zmywania.

Minusem jest dostępność- nie spotkałam go jak dotąd w stacjonarnych drogeriach. Natomiast możecie go dostać na allegro w cenie ok 32 zł.




Miłego dnia ;)

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Jeszcze nie miałam linera w żelu, ale bardzo mnie kusi jakiś przetestować;) tylko czy ja będę umiała się tym posługiwać;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać, ale ja jeszcze nie używałam eyelinera w żelu :) Dziękuję i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego wstydzić ;) To też był mój pierwszy żelowy eyeliner. ;)

      Usuń
  3. Tak jak Koleżanka wyżej, ja też nie używałam jeszcze eyelinera w żelu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oo a ja używałam ale już dosyć dawno ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super i nie jest aż tak drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się świetnie, póki co mam eyeliner ale jak się skończy czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie się prezentuje, choć to dziewczyny już mówiły :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka