TAG - 50 przypadkowych faktów o mnie

Hej ;)

Coraz częściej trafiam na Waszych blogach na TAG - 50 przypadkowych faktów o mnie. Postanowiłam coś takiego napisać o sobie. Uważam, że to dobra metoda na poznanie się bliżej. Wszystkich chętnych zapraszam do wspólnej zabawy i wyskrobania tych 50 odpowiedzi. ;)


  1. Nienawidzę wstawać rano. Często w trakcie roku akademickiego, gdy mam do wyboru wykład o 8 a godzinkę dłuższego spania, wybieram to drugie.
  2. Na początku chciałam studiować prawo, ale koniec końców wybrałam pokrewny kierunek- administrację.
  3. Nie mam żadnych talentów artystycznych- baaa, pracę na zaliczenie w młodszych latach rysowała mi młodsza siostra lub mama. Gdy narysowałam psa, wyglądał jak rozjechany ptak.
  4. Uwielbiam zwierzęta i strasznie się do nich przywiązuję. Moją pierwszą świnkę morską w czasach dzieciństwa opłakiwałam tygodniami po wyprawionym przez moją siostrę i samą siebie pogrzebie. Obecnie mam suczkę o imieniu Nela- kochana psina przygarnięta od szczeniaka
  5. Jako jedna z nielicznych nie przepadam za latem, wolę zimę lub wiosnę. Nie lubię także jesieni.
  6. Do lat 13 byłam blondynką, potem włosy mi ściemniały. Obecnie farbuję od 5 lat na czarno. Miałam także na głowie kolor rudy, czerwony oraz fioletowy.
  7. Lubię podkreślić oko czarną kredką. W samym tuszu czuję się „naga”.
  8. Mój pierwszy kontakt z kosmetykami miałam w wieku 8 lat. Wtedy podkradłam mamie lakier do paznokci z brokatem. Marzyły mi się ładnie pomalowane brokatowe usta widziane wówczas gdzieś w TV. No i co taki głuptas zrobił? Wymalował je lakierem do paznokci i nie mógł warg odkleić.
  9. Obecnie uwielbiam czerwone szminki i lakiery do paznokci.
  10. Aby się zrelaksować czytam książki. W głównej mierze horrory, kryminały i thillery. Moim ulubionym pisarzem jest G. Masterton.
  11. W wieku 7 lat zaczęłam swoją przygodę z horrorami. Obejrzałam wówczas „Koszmar z ulicy Wiązów”. Tak mi się spodobało, że obejrzałam prawie całą serię. Aż do pewnego momentu, na którym się tak wystraszyłam, że odpuściłam sobie ten gatunek filmów na dobre parę lat. Obecnie jestem ogromnym maniakiem tego gatunku. W swojej kolekcji mam ponad 200 filmów.
  12. Bardzo lubiłam gry na Pegazusa. W szczególności strzelanie do kaczek. Latanie ze splówą i robienie pif-paf.
  13. Mam fioła na punkcie pluszaków.
  14. Jakieś 2 lata temu nie byłam przekonana do Facebooka, obiecałam sobie, że nigdy nie założę tam konta. Słowo złamałam a bez fejsa żyć nie mogę.
  15. Lubię zieloną herbatę i kakao. Nie piję natomiast kawy.
  16. Moim ulubionymi składnikami w pizzy są: kurczak, kukurydza, pieczarki i ser. Nie lubię zbytnio kombinować.
  17. Nie zjem przenigdy owoców morza. Blee.., dla mnie są okropne.
  18. Mam słabość do butów na koturnie i torebek.
  19. Jestem stałą bywalczynią ciucholandów, można tam dostać fajne i oryginalne ciuszki za niewielką cenę. Nie lubię jak ktoś jest ubrany tak jak ja.
  20. Jestem osobą nieśmiałą, ale gdy już kogoś bliżej poznam, gadam jak katarynka.
  21. Łatwiej dogaduję się z mężczyznami. Zawsze chciałam mieć starszego brata ;) By go bić i prosić o pieniążki.
  22. Jestem straszną psują- potrafię w ciągu miesiąca rozwalić 3 telefony.
  23. Lubię Warkę Radler- zielone jabłuszko.
  24. Moim marzeniem jest wyjazd do Amazonii i zwiedzenia tamtejszych rejonów.
  25. Urodziłam się 22 marca w niedziele. Podobno urodzeni w niedziele mają ogromne szczęście. Rodzice mówią bym zagrała w Lotto. Może się skuszę.
  26. Prawo jazdy zdałam za pierwszym razem. Chociaż rodzice nie chcą dawać mi auta, bo jeżdżę jak szatan.
  27. Na miejscu pasażera zawsze przysypiam.
  28. Moją ulubioną potrawą są szare kluski z kiszoną kapustą.
  29. Moim wymarzonym mężczyzną jest wysoki brunet z zarostem, najlepiej cudzoziemiec.
  30. Jakoś nigdy nie przepadałam za grą w piłkę nożną. Zawsze chowałam się za innymi graczami. Natomiast bardzo lubię koszykówkę.
  31. Mam słabość do pomarańczy i bananów. Mogę się nimi zajadać cały czas.
  32. Jestem strasznie upartą osobą, dzięki czemu trudno mi osiągnąć jakiś kompromis. Bronię własnego zdania.
  33. Wierzę w duchy.
  34.  Jestem spóźnialska. Pomimo dobrych chęci i przesunięcia zegarka o 10 minut do przodu nigdy nie umiem być na czas.
  35. Strasznie drażnią mnie słowa: leżing, plażing, i smażing. Nie widzę w tym nic fajnego. Uważam, ze nasz język jest bardzo ładny i nie trzeba go modyfikować. Niedługo będziemy mówić: Jeździng do galering?
  36. Bardzo lubię promocję i staram się z nich jak najlepiej korzystać.
  37. Od podstawówki uczę się niemieckiego. Muszę się przyznać angielskiego nie umiem. Ale zamierzam w najbliższym czasie zapisać się na jakiś kurs.
  38. Boję się lasów i ciemnych parków.
  39. Nie lubię owadów: muchy i komary najbardziej mnie denerwują.
  40. Denerwuję mnie jak ktoś zwraca się do mnie „Dominiko”. Wolę ksywkę Domii.
  41. Kocham bilard, mogę grać w niego godzinami.
  42. Najbardziej było mi wstyd gdy przy grupie 20 Holendrów wraz z koleżanką, którą wiozłam na bagażniku, wylądowałyśmy w polu kukurydzy i musieli nas wyciągać. Nigdy więcej jazdy po alkoholu.
  43. Nie przywiązuję wagi do telefonu. Ważne, żebym mogła pisać sms i dzwonić. Reszta bajerów mi nie jest potrzebna.
  44. Jestem strasznie chorowita.
  45. Nie lubię telenowel i tasiemców. Dawniej oglądałam M jak miłość po roku mi się znudziło. Ile można ciągnąć taki serial.
  46. Nie dostałam jeszcze żadnego mandatu.
  47. Mówię co myślę, dzięki czemu zawsze podpadałam nauczycielom a obecnie wykładowcom.
  48. Uwielbiam rower, łono natury oraz bycie w ruchu.
  49. Jestem praworęczna.
  50. Od dzieciństwa boję się panicznie wody. 

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Witam horroromaniaczkę :D ja bez horrorów nie mogę żyć :) oglądałam już chyba najdziwniejsze i najbardziej pokręcone jakie istnieją :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Warka Radler :PP Też lubię :) Nie wiem czy bym wyciułała tyle informacji o sobie :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka