Wtorkowe zakupy + dwie paczuszki

Cześć,

jakiś czas temu wróciłam z praktyk do domu. Jest całkiem sympatycznie, siedzę w biurze z przemiłą parą 30- latków. Dużo rozmawiamy i się śmiejemy. Oby było tak do samego końca. 

 W weekend poprosiłam koleżankę, że jak będzie jechać w poniedziałek do Poznania to niech odwiedzi wysepkę Golden Rose i popatrzy za  niebieskim piaskiem i 3 rzeczami o które poprosiłam. Dzwoniła do mnie i mówiła, że go nie obecnie nie mają na stanie ale resztę kupiła i mi wieczorkiem podrzuci. 

Po powrocie do domku wybrałam się na małe zakupy, aby umilić sobie dzisiejszy dzionek. Odwiedziłam dziś Pepco i Rossmanna. W drodze powrotnej przechodząc obok drogerii mój wzrok padł na szafę Golden Rose. Nie zastanawiając się długo weszłam i co się okazało- wszystkie piaski i piórka kosztują 9.99 zł. Pech chciał, że starczyło mi jedynie na 1 piaska. Ale jutro tam wrócę i dorwę dwa inne odcienie do których wzdycham.


Po kolei:


* paletka cieni Mua kupiona w Pepco
* kredka do oczu Classics kupiona na wysepce Golden Rose
* eyeliner turkusowy od Wibo kupiony w Rossmannie


*Miss Selene kupiony na wysepce
* piasek od Golden Rose (61) kupiony w drogerii w moim mieście
* matowy lakier od Golden Rose (01) kupiony na wysepce
* miętka od CHIC kupiona w Pepco


*Got2b puder unoszący włosy u nasady kupiony w Rossmannie
* Soraya mleczko do ciała kupiony w Rossmannie
*Ziaja bloker kupiony w Rossmannie

 ------------------------

 Na samym końcu pragnę pochwalić się dwoma czerwcowymi paczuszkami otrzymanych za wygraną w rozdaniu i konkursie. Zauważyłam, że mam wielkie szczęście do wygrywania lakierów.

Pierwsza paczuszka- to wygrana na blogu coraz-mniej. Serdecznie dziękuję ponieważ lakiery są w moim guście (dzięki Tobie pokochałam matowe lakiery). ;)


Druga wygrana pochodzi ze strony Face&Look. Zadanie polegało na opisaniu i uargumentowaniu jaki kolor kojarzy nam się z latem.  Nie spodziewałam się, że moja wypowiedź będzie jedną z zwycięskich.


 Miłego dnia ;*





Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Sprawiłam sobie wcześniejszą paczuchę drobiazgów na nadchodzące imieniny ;)

      Usuń
  2. Gratuluję wygranych! Sporo nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mnie ciekawi puder z Got2b:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) Szukam czegoś co nada moim włosom chociaż odrobinę objętości. Zobaczymy jak się sprawdzi ;)

      Usuń
  4. Gratulacje :) A u mnie w mieście niestety nie znalazłam Golden Rose :(

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery piękne :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście również gratuluję ;)
    W Pepco też byłam i to dwa razy ;P
    A Bloker Ziai jest fantastyczny tylko nie można go za dużo nałożyć, bo wtedy szczypie niemiłosiernie.

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawialam sie nad ta paletka MUA :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka