Zapowiedź nowej gazetki z Biedronki + wygrana + haul część 2

Dobry wieczór ;)

Na samym początku chciałabym Was poinformować, że 14.08 w sieci sklepów Biedronka ma pojawić się nowa oferta kosmetyczna. Już jestem bardzo ciekawa, co w niej będzie ;)


Dzisiejszy post będzie luźniejszy. Pragnę pochwalić się swoją wygraną Justyny. Paczuszka  dotarła do mnie w środę. A w niej znalazły się: 

* Mleczko owsiane firmy Luksja
* Maskara podkręcająca i unosząca rzęsy Lovel- chciałam ją kupić, dobrze, że się wstrzymałam
* 2 lakiery firmy Wibo- Zielona fantazja i Słoneczny patrol, który mi się zdublował
* Maseczki do włosów firmy Marion


Raz jeszcze ślicznie dziękuję;*


W kolejnej części posta pragnę przedstawić Wam drugą część moich lipcowych zakupów.

Najpierw podreptałam do Rossmanna. Tam kupiłam kolejny zmywacz marki Isana.  Kolejnym moim punktem w Rossie była szafa z kosmetykami Astor. Jakiś czas temu u Marzeny, autorki bloga http://rzenn.blogspot.com/(którą serdecznie pozdrawiam i zapraszam na jej stronę ;D ) , natrafiłam na posta, w którym przedstawiała swoje mazidła do ust. Skuszona jej recenzją musiałam kupić szminkę w kredce z wyżej wymienionej firmy. Na końcu wybrałam jeszcze maseczkę firmy Ziaja i udałam się do Biedronki. Tam zakupiłam róż z Bella ( był przeceniony na 3.99- nie mogłam się oprzeć) oraz żel pod prysznic peelingujący firmy Perfecta. 


Na końcu wybrałam się do CCC z zamiarem upolowania jakiś bucików. Zapewne wiecie, że mają przecenę -40% na wszystkie buty i torebki. Chciałam kupić kolejne koturny ale nie było już mojego rozmiaru. Zasmucona, kierując się do drzwi zauważyłam czarną, dużą torebkę. Chyba czekała tam na mnie, bym ją zabrała do domu. Kosztowała niecałe 72 zł po przecenie. Na początku cena wynosiła 119 zł.


Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Też jestem ciekawa, co nam Biedronka przyszykowała :D Gratuluję wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Musimy niecierpliwie czekać ;)

      Usuń
  2. O jak miło zobaczyć swoje imię :D Ja też się szykuję na kolejną szminkę w kredce od Astor :D Mam nadzieję, że będziesz równie zadowolona jak ja :) Nagrody świetne zdobyłaś, gratuluję :*
    A gazetki z Biedry, aż się boję :( Ale peeling z BeBeauty bym chętnie kupiła.. hmm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ja liczę na jakieś nowe kosmetyki firmy Eveline ;)

      Usuń
  3. Również jestem ciekawa co przygotuje Biedronka :) Gratuluję wygranej i kupiłaś naprawdę świetną torbę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce gazetkę z Biedronki :D
    Z żółtego tuszu z Lovely będziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nim naprawdę wiele dobrego, mam nadzieję, że u mnie się sprawdzi ;)

      Usuń
  5. ten tusz i ja chcę wypróbować :)
    A gazetki jestem bardzo ciekawa ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam ostatnio w CCC z zamiarem zakupu torebki ale niestety nic mi w oko nie wpadło.Najgorsze modele zostały niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie podobnie. Myślałam, że może będzie pewna kopertówka, która strasznie mi się jakiś czas temu podobała a tu klops.

      Usuń
  7. Świetna nagroda i zakupy :) Również kupiłam ten róż z Bell ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka