Isana, Creme Dusche Kokos + zakupy z Biedronki

Hej ;)

Przez kilka dni byłam niedostępna, z powodu spontanicznego wypadu pod namioty wraz z znajomymi. Bardzo lubię takie akcję: dostać telefon, spakować się w godzinę i wyskoczyć gdzieś na parę dni, ponieważ gdy coś planuję z dłuższym wyprzedzeniem, nie wychodzi albo los chce abym nie jechała, czyli zwichnę kostkę itp.

Dawniej omijałam marki własne w drogeriach czy też supermarketach, z prostych względów, nie byłam do nich zbytnio przekonana, myślałam, że są gorsze. Postanowiłam zaryzykować i dzięki pozytywnym opinią na temat żeli pod prysznic firmy Isana, zaopatrzyłam się w jeden z nich. Mój wybór padł na Creme Dusche Kokos.

 


OPIS PRODUCENTA:


 SKŁAD: 

 Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycol Distearate, Glyceryl Stearate, Benzoic Acid, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Lauroyl Glutamate, Citric Acid, Parfum, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Potassium


MOJE ODCZUCIA:

Produkt znajduję się w poręcznym, plastikowym opakowaniu o pojemności 300 ml. Można go zabrać go w podróż, ponieważ nie zajmuję wiele miejsca w walizce czy też torbie. Zamknięcie na "klik", dość porządne nic się nie wylewa itd. Konsystencja jest troszkę rzadka, ucieka z gąbki. Używam go od miesiąca, codziennie i pozostało mi go jeszcze 1/4. Dość dobrze się pieni. Zapach podoba mi się, ale jest chemiczny, niczym nie przypominający prawdziwego kokosa. Dobrze oczyszcza skórę, ale nie zauważyłam nawilżenia. Nie spodziewałam się po nim właściwości pielęgnacyjnych, bo od tego są  przecież balsamy do ciała. Nie wysuszył mojej skóry oraz nie uczulił mnie. Zamierzam wypróbować inne warianty, ale do kokosa już nie wrócę.


------------------------


Dopiero dziś udało mi się wybrać do Biedronki. Niestety trafiłam tylko na jeden kolorek lakieru, reszta była już przebrana i został sam błękit, którego mam i czerwień. A tak prezentują się moje skromne zakupki.




Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Też kupiłam sobie płyn micelarny, dwie buteleczki ;D i ten peeling też ale pomarańczowy i z gruszki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam kupić pomarańczko, al pozostały dwa ostatnie, na dodatek rozwalone ;) Wybiorę się do innej Biedry w moim mieście to może tam dorwę ;)

      Usuń
  2. Również mam tan wariant zapachowy.. Lubię Isanowe żele :)
    Lepszy kokos jest od Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak tylko go gdzieś spotkam, wypróbuję ;)

      Usuń
  3. ja miałam żel z isany tylko raz owocowy i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel całkiem ciekawy.Szkoda tylko że nie pachnie prawdziwym kokosem.Fajne zakupy.Ja też ostatnio poszalałam w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kupiłam ten peeling Joanny, ale i również zmywacz do paznokci w płatkach. Kusiło to masło do ust...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy :) Ja się nie będę chwalić co kupiłam, bo oglądałaś u mnie :D Żel miałam, ale właśnie kokos w takiej wersji mi się nie spodobał, dlatego wolę inne wersję zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dziś byłam w biedronce i poprostu prawie nic w niej nie było niestety..
    Generalnie fajne, że udał Ci się wypad, takie akcje są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię te żele z Isany ale ten kokos to fakt... dziwny zapach .. ja zakupiłam mango+gruszka. Płyny Bebeauty mam jeszcze kilka sztuk ;) może się wybiorę po to masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupuję żele Isany, kokosowego nie miałam, może z niego zrezygnuję?

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka