Kolejna część cyklu " Filmowe lato"

Cześć ;)


Dzisiaj kolejny post z cyklu " Filmowe lato". Staram się oglądać filmy różnych gatunków, aby każdy z Was znalazł coś dla siebie, ponieważ zdaję sobie sprawę, że nie każdy lubi horrory tak jak ja.

4.
 Uniwersytet Potworny
rok produkcji 2013

Źródło: http://www.filmweb.pl/film/Uniwersytet+Potworny-2013-547000#poster-1
"Ulubieńcy kinowej publiczności, James P. Sullivan i Mike Wazowski, powracają na duży ekran w filmie "Uniwersytet potworny" - prequelu oscarowego hitu wytwórni Disney/Pixar "Potwory i Spółka".
Film przenosi widzów w czasy, kiedy Sulley i Mike - studenci Uniwersytetu Potwornego - dopiero zgłębiali tajniki potwornego fachu. Zabawne perypetie bohaterów z okresu studiów, wypełnionego szalonymi imprezami w akademiku, pokazują jak pomimo wielu dzielących ich różnic zostali najlepszymi przyjaciółmi.

"Uniwersytet potworny" to pełen humoru film o narodzinach prawdziwej przyjaźni."

Ściągnęłam i obejrzałam go ze względu na moje młodsze kuzynostwo 6 i 8 lat, które przez parę dni jest pod naszą opieką. Rzadko oglądam animacje, ale czasami lubię powrócić do czasów dzieciństwa. Parę lat temu "Potwory i spółka" bardzo mi się spodobały.  Dlatego też nie żałuję, że tą pozycję zobaczyłam. Spodziewałam się nieudanej produkcji z racji, że kontynuacje zawsze dość kiepsko wychodzą. Animacja  fajna, nawet dla tych starszych "dzieci". Dość przyjemnie się oglądało a dzieciaki się naśmiały. 

Do kina z całą  pewnością się bym nie wybrała na tą produkcję, ale w domu warto do niej zajrzeć.


5.
KacVegas 3
rok produkcji 2013

Źródło: http://www.filmweb.pl/film/Kac+Vegas+3-2013-625680#poster-1
"Warner Bros Pictures i Legendary Pictures przedstawiają "Kac Vegas 3" - trzeci i ostatni film z bijącej wszelkie rekordy serii komedii w reżyserii Todda Phillipsa.
Tym razem nie ma ślubu ani wieczoru kawalerskiego. Nic więc nie może pójść‡ nie tak, prawda? Ale kiedy sł‚ynna wataha wyrusza w podróż, wszystko może się™ zdarzyć."

Tą trylogię zna zapewne większość z Was. O ile pierwsza część rozniosła mnie na łopatki a druga pozostawiła niedosyt, to trzecia strasznie mnie wynudziła. W tym przypadku stwierdzenie, że kontynuacja nie będzie równie dobra jak pierwsza cześć jest w 100 % prawdziwa.  Nie ukrywam, spodziewałam się czegoś innego, jakiegoś zaskakującego zakończenia tej trylogii. Film nie jest już taki śmieszny, fabuła mniej zaskakująca. Nawet sympatia do aktora Zacha Galifianakisa nie jest w stanie zmienić mojej opinii na temat tego filmu. 

Żałuje, że wydałam kasę na kino. Dla mnie okazał się strasznie słabą pozycją.


6.  
RRRrrrr!!!
rok produkcji 2004

Źródło: http://www.filmweb.pl/Rrrrrrr#poster-1
"Znajdujemy się w czasach prehistorycznych, jakieś 35 000 lat p.n.e. Oto historia dwóch plemion, żyjących pośród mamutów i innych włochatych stworzeń. Jedno z plemion wiedzie spokojny żywot, ściśle strzegąc sekretnej formuły szamponu do włosów, podczas gdy drugie plemię chce im ten przepis wykraść. Pewnej nocy zdarzy się coś, co zakłóci spokój plemienia posiadającego formułę. Po raz pierwszy w historii ludzkości popełnione zostanie morderstwo.
Jak grzeszyli Adam i Ewa wszyscy wiedzą, ale jak doszło do pierwszego morderstwa? Tego dowiecie się z pierwszej komedii prehistorycznej."

Pomimo, że to francuska produkcja, jak dla mnie okazała się bardzo fajną komedią na rodzinne popołudnie. Można się przy niej nieźle pośmiać. Masa głupich tekstów, które wywołują uśmiech na twarzy. Ten film jest dla osób z poczuciem humoru. 

Polecam, taka mała rada: jeśli zdecydujecie się  obejrzeć tą produkcję nie wybierajcie napisów ani lektora, ponieważ z napisami nie jest już tak zabawnie a lektor psuję cały klimat- jednakowy głos w takich filmach staje się nudny. Postarajcie się wybrać dubbing.


7.
 Jestem Bogiem
rok produkcji 2011

Źródło: http://1.fwcdn.pl/po/82/52/548252/7363077.3.jpg?l=1347165259000
"Wyobraź sobie narkotyk, który czyni Twój mózg niezwykle wydajnym i sprawia, że chłoniesz ogromną wiedzę. Narkotyk, który czyni cię nadzwyczaj skupionym, szybkim, sprawnym, a nawet atrakcyjnym. Narkotyk, dzięki któremu pokonujesz wszystkie ograniczenia. Niewyobrażalne staje się możliwe nawet dla Eddiego, który od życia nie spodziewa się niczego. Zażycie specyfiku pozwala mu osiągnąć sukces o jakim zawsze marzył. Ceną, jaką przychodzi mu zapłacić, są: bóle głowy, omdlenia, utraty świadomości, niekontrolowane wybuchy przemocy..."

Thriller, który bardzo przypadł mi do gustu. Wybrałam się na to do kina i nie żałuję wydanych pieniędzy. Gra aktorska na poziomie a aktor, który wcielił się w głównego bohatera bardzo dobrze poradził sobie z swoją rolą. Ciekawa przestępcza intryga, która wciąga widza.

Film wart obejrzenia, jeśli ktoś lubi gatunki Thriller i Sci-Fi.


8.
Egzorcyzmy Emily Rose
2005

Źródło: http://www.filmweb.pl/Egzorcyzmy.Emily.Rose#poster-1


"Nastolatka Emily Rose staje się ofiarą ataku demonicznych mocy. Poddana egzorcyzmom umiera, a ksiądz, który je przeprowadzał zostaje oskarżony o zaniedbanie i, w konsekwencji, śmierć dziewczyny. W sądzie broni go sceptycznie nastawiona do całej sprawy prawniczka, która jednak w miarę odkrywania prawdy zaczyna sobie zdawać sprawę z istnienia potężnych nadprzyrodzonych sił."

Kolejny moim skromnym zdaniem film wart obejrzenia. Może nie jest to świetny horror, który na każdym kroku przeraża ale film oparty na prawdziwej historii młodej Niemki z lat 70. Może z początku wydawać się nudny: sprawa sądowa podczas której przesłuchiwany jest ksiądz oskarżony o nieumyślne zabicie młodej dziewczyny. Podczas obrony ksiądz opowiada nam mrożące krew w żyłach fakty, dotyczące śmierci tytułowej bohaterki. Trzyma w napięciu, fajny klimacik. Przyznam dzięki takim filmom wierzę, że istnieje prawdziwe zło.

Uważam, że to jeden z lepszych filmów o egzorcyzmach z racji, że jest oparty na faktach.


9.
Halloween
rok produkcji 2007

"Po tym jak młody Michael Myers zabija swoją starszą siostrę w noc Halloween, zostaje przetrzymywany przez 15 lat w instytucji dla umysłowo chorych. Jednak ucieka i rozpoczyna poszukiwania swojej młodszej siostry, Laurie Strode, które prowadzą go do rodzinnego miasta Haddonfield. Od tej pory Laurie i jej przyjaciele muszą rozpocząć walkę o przeżycie z Michaelem Myersem, starającym się ich zabić."
Bardzo lubię starą wersję Halloween, obejrzałam każdą część z ogromnym zaciekawieniem. Była klimatyczna i jak na tamte czasy dobrze wykonana, często do niej wracam. Potem nadszedł czas na 2 nowsze produkcje losów Michaela Myersa. Dało się je obejrzeć. Teraz czas przyszedł na remake. Dla mnie to jedne wielkie nieporozumienie. Film nielogiczny, nie straszny wręcz śmieszny, bez klimatu, który w pierwowzorze był ogromnym atutem. Jak dla mnie to nieudana parodia z oryginału. Brak akcji, która wciąga a gra aktorska pozostawia wiele do życzenia.

Nie wrócę już do tego filmu.

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. RRrr, Jestem Bogiem, i Egzorcyzmy oglądałam ;) rrr to już chyba kultowy film :D a dwa pozostałe są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również oglądałam 3 część Kac Vegas i jak dla mnie totalna porażka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam film Jestem Bogiem, Egzorcyzmów nie cierpię po nim nie mogłam spać tak jak po Halloween ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. nic z tego nie oglądałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żadnego nie oglądałam Egzorcyzmy Emily Rose miałam ale czytałam że jest straszny i się bałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam już wszystkie oprócz pierwszego:) ale zamierzam bo ja akurat fanką animacji jestem i chyba już zawsze będę ale horrorów także, bardzo polecam Ci OBECNOŚĆ, myślałam że się posikam w kinie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzę gdy tylko pojawi się wersja z lektorem do ściągnięcia ;) Bo obecnie same napisy i wersje kinowe co się równa słabej jakości ;)

      Usuń
  7. 8 pozycja wdaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Egzorcyzmy Emili Rose to świetny film. Oglądałam kilka razy. Zawsze tak samo przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  9. RRrrr jest dla mnie głupią komedią, na początku może śmieszna ale później już mnie denerwowała. Egzorcyzmy dla mnie słabe bo za dużo akcji w sądzie za mało samego opętania, a Jestem Bogiem mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka