L`Oreal, Elseve Volume Collagene, Szampon nadający objętość bez silikonu

Hejka ;)

Ale gorąco, topie się. Termometr w cieniu wynosi 39 stopni. Nie przepadam za tak wysokimi temperaturami, ponieważ ciężko mi się w taką pogodę funkcjonuje. Jeszcze 2 dni praktyk i WAKACJE ;)


W taki upalny dzień przychodzę do Was z recenzją szamponu: L`Oreal, Elseve Volume Collagene, Szampon nadający objętość bez silikonu.

 

OPIS PRODUCENTA:
 

SKŁAD:



MOJE ODCZUCIA:

 Na wstępie chciałabym powiedzieć, że moje włosy są z natury cienkie oraz pozbawione objętości. 


Będąc w Hebe natrafiłam na wyżej wymieniony szampon w promocyjnej cenie 9.99 zł. Produkt zawarty jest w plastikowej butli, zamykanej na klik o pojemności 400 ml. Byłam pozytywnie zaskoczona po otwarciu opakowania, ponieważ zapach jest bardzo przyjemny. Szkoda, że krótko utrzymuję się na włosach ale jak dla mnie to nie ma jakiegoś większego wpływu na moją ocenę. Konsystencja także przypadła mi do gustu- gęsta o perłowym kolorze. Szampon jest wydajny i bardzo dobrze się pieni.

 

Nie zauważyłam, aby moje włosy nabrały jakiejś super objętości. Są lekko uniesione u nasady i nie oklapnięte to fakt. Dobrze się  rozczesują oraz nie plączą. Kiedyś przeczytałam, że szampon wywołuje łupież- ja takiego efektu ubocznego nie zauważyłam, ale wiadomo to kwestia indywidualna. Kiedyś miałam z tym pewien problem ale po pewnym czasie znikł. Czasami zdarzyło się, że jakiś szampon przywołał łupież. Cieszę się, że ten produkt mnie w tym przypadku nie zawiódł. Nie zauważyłam także aby przetłuszczał włosy. Po umyciu są miękkie, dobrze oczyszczone oraz nie obciążone. Nie podrażnił skóry głowy ani nie wywołał uczulenia.

Podsumowując: pomimo, że nie wypełnił wszystkich swoich zadań związanych z nadaniem objętości bardzo go polubiłam. Chętnie do niego wrócę, gdy tylko natrafię go na jakiejś promocji. W cenie regularnej jest dość drogi ( kosztuje ok 16 zł ).









Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Miałam już chyba 2 albo 3 opakowania tego szamponu i jestem z niego bardzo zadowolona :) Włosy są puszyste i mięciutkie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Elseve kiedyś z dwa opakowania zużyłam takiego różowego i był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje włosy ostatnio przyzwyczaiły się do pewnego szamponu, muszę na jakiś zmienić i rozglądam się za czymś, przyjrzę się mu bliżej na sklepowej półce

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim włosom przydałaby się większa objetość, ale jest z nimi coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam tylko szamponów z Garniera..serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam do czynienia z tymi szamponami, niestety nie sprawdziły się u mnie. Za to z maski do włosów tej firmy jestem zadowolona. ;)

      Usuń
  8. Kiedyś często sięgałam po szampony Elseve, ale muszę uważać na sls bo po nich czasem strasznie swędzi mnie skóra głowy..

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka