Moja skromna kolekcja mazideł do ust.


Dzień doberek ;)

Mazidła do ust to drugie po lakierach do paznokci produkty, które lubię kupować. Błyszczyków mam mało i bardzo rzadko je używam z prostego względu, za bardzo się kleją. Dawniej uwielbiałam te produkty miałam ich sporą gromadkę, ale teraz prym należy do pomadek. Kolekcja, którą Wam dziś zaprezentuję jest jeszcze skromniutka, ale z czasem powiększę ją. 



Po kolei:


 * Bell, Lip Tint: post o nich możecie znaleźć TUTAJ. Zamierzam dokupić jeszcze odcienie 1 oraz 5.Oryginał lubię za trwałość i intensywny kolor, natomiast biedronkowej wersji używałam na praktyki bo była ledwo widoczna.


 * Sleek, Lip Gloss, High Shine: możecie o nim poczytać TUTAJ. Dość fajny błyszczyk, posiadający drobinki i przyjemny zapach.


 * Bell, Air Flow:  Ma bardzo ładny kolorek i zapach ale okropnie się klei ;/

 Swatche:

---------------------------


* Rimmel, Lasting Finish Lipstick By Kate Moss: prezentacja pomadek w TYM poście. Uwielbiam je, zamierzam dokupić jeszcze parę odcieni, ale czekam na promocję.


* Wibo, Nawilżająca pomadka do ust: Tani i dość przyjemny produkt. Chciałam dokupić jeszcze 2 inne odcienie ale nie było ich w moim Rossie. Nie użyła bym go na jakieś większe wyjścia ale na co dzień spisuję się dobrze.


* Lovely, Pomadka błyszczykowa: Ma świetny zapach ale jest mało trwała. Pigmentacja też nie najlepsza.


 * Eveline, Aqua Platinum: kupiona dość niedawno pod wpływem impulsu. Na obecną chwilę jestem z niej zadowolona, fajnie nawilża. Sądzę, że przy dopływie gotówki zakupię parę sztuk, ponieważ dużo nie kosztują.

  
* Golden Rose, Pomadka do ust z woskiem pszczelim: Moja pierwsza pomadka tej firmy i pewnie nie ostatnia. Widziałam wiele ciekawych kolorków. Na ustach strasznie mi się podoba.

 

* Astor, Soft Sensation Lipcolor Butter: Bardzo fajny produkt, który nawilża usta. Uwielbiam intensywne kolory. Szkoda, że w cena regularna jest dość wysoka.

 Swatche:

 Zbliżenie:


Ps. Zapomniałam uwzględnić mazideł pielęgnacyjnych. Skleroza ;D
Miłego dnia ;*

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Ja powoli przekonuję się do błyszczyków ;) Dotąd prym wiodły pomadki ochronne, które kupuję nałogowo i powinnam iść już na jakąś terapię, bo to nie jest normalne, haha :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pomadka z golden rose 53 jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam aż pomadki Rimella będą na promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odcienie :) Podoba mi się ta Bell Air Flow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaźna ta twoja kolekcja, Rimmel 22 ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 08 z Wibo fajnie wygląda :) Na najbliższej -40% kupuję kolejny kolor to pewne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pomadkę od Kate i też bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam się, że sama mam 3-4 razy więcej mazideł do ust ale naprawdę wolałabym mieć tego właśnie mniej i faktycznie te produkty zużywać. Teraz mocno zastopowałam z zakupami. Ale Ty i tak jak na 1 osobę masz całkiem okazałą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka