Nowa gazetka z Biedronki

Hej ;)

Widziałyście już  nową ofertą kosmetyczną z Biedronki? Jeśli nie odsyłam Was na portal Wizaż, gdzie możecie zapoznać się z gazetką: KLIK 1, KLIK 2, KLIK 3, KLIK 4.


Ja z całą pewnością skuszę się na:
 

                                                  lakiery z Eveline (3,89 zł)


 dezodoranty w chusteczce Cleanic (2,99 zł)


 masełko z Nivea: malinowe i możliwe, że wanilie-makadamie (6,99 zł)

nektar pod prysznic z Luksji (4,99zł)


 peeling do ciała z Joanny (3,39 zł)


Zaciekawiły Was jakieś produkty?

Zamierzacie coś kupić z wyżej wymienionej oferty?

Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Sporo ciekawych rzeczy :) Trzeba się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno kupię lakier i masełko z nivea

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery i masełka! Jaka tanioszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam gazetkę:) Wpadło mi w oko kilka kosmetyków. Już zbieram kasę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja skusze sie na pewno an peeling i zmywacz w płatkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo prawie nigdy nie chodzę do Biedronki, bo mi nie po drodze, ale tym razem udam się po te lakiery. A wyjdę i tak z kilkoma innymi rzeczami jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Któryś lakier i masełko na pewno trafi do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna oferta, dzisiaj byłam w Hebe i te lakiery widziałam dużo droższe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj coś czuję że przez ciebie jutro wybiorę się do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno skuszę się na kilka lakierów :)
    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo to u siebie jeszcze nie widziałam ale na pewno na coś się skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na peeling się skuszę, ale zapachu nie mogę sobie wybrać. :/ Już wzięłam krem Garnier Hydra Adapt ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka