"Piaskowy" kobalt od Golden Rose

Cześć,

w lakierach piaskowych zakochałam się od samego początku. Gdy zobaczyłam je na blogu jednej z dziewczyn powiedziałam sobie, że i ja muszę je zdobyć. Miałam dwa upatrzone odcienie 61 i 63. Niestety w mojej miejscowości było nie możliwe aby je gdzieś dostać a w Poznaniu, gdy koleżanka na moja prośbę robiła zakupy nie było wybranych przez mnie kolorów. W końcu pogodziłam się z faktem, że muszę poczekać, aż sama pojadę do stolicy Wielkopolski. Pewnego dnia przechodząc obok drogerii, kątem oka natrafiłam na szafę z lakierami Golden Rose. Okazało się, że odcienie, które tak bardzo mi się spodobały- są. Najpierw kupiłam 61 a drugi dzień 63 i ponad programowo 53. A każda buteleczka kosztowała niecałe 10 zł. 

Dzisiaj w roli głównej odcień 61- przepiękny a zarazem intensywny kobalt. Lakier posiada delikatny niebieskawy shimmer, który na paznokciach jest mało widoczny. W swojej formule nie posiada brokatu, co mnie bardzo cieszy. 


 
 
Lakier dobrze kryje przy pierwszej warstwie ale ja z przyzwyczajenia zawsze nakładam dwie. Schnie w ekspresowym tempie. Przyznam, najbardziej podoba mi się ta chropowatość. Świetny efekt ;)


Bez uszczerbków wytrzymał 4 dni, po czym go zmyłam. Na początku miałam pewne wątpliwości w kwestii usuwania. Jednak mnie nie zawiódł i bez problemu dał się usunąć.



 

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Bardzo ładnie prezentują się te piaski :-) sama mam właśnie na paznokciach różowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tym kolorem ale jako piasek wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się zaopatrzyć zwłaszcza że kobalt ma być bardzo modny jesienią :) ale przede wszystkim podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piasek z takim wyrazistym kolorem świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetny!:) jednokolorowe piaski średnio mi się podobały, ale ten jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jak najbardziej na tak, ale niezbyt lubię piaskowe lakiery

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka