Pierwsze podsumowanie akcji: "Filmowe lato".

Witam w niedzielny dzionek,

w czwartek dołączyłam do akcji prowadzonej na bloga Frozen malibu. Bardzo lubię wieczorami relaksować się przy filmach, dlatego taka akcja to dla mnie czysta przyjemność. Zabawa ta polega na obejrzeniu 15 filmów w 30 dni   lub 30 filmów w 30 dni- dla bardziej zaawansowanych. W każdą sierpniową niedziele będziemy przedstawiały jakie filmy obejrzałyśmy w trakcie tygodnia i krótko wyrażały swoją opinię. Na samym końcu zrobimy podsumowanie 3 najgorszych i najlepszych według nas filmów. Więcej zasad tutaj KLIK.

Tak więc zapraszam Was na takie małe podsumowanie co udało mi się obejrzeć w tym tygodniu: 

1.
Asterix i Obelix: W służbie Jej Królewskiej Mości
rok produkcji 2012



" 50 r. p.n.e. Cezar zmierza w stronę Brytanii. Po drodze zdobywa wszystkie napotkane wioski. Przerażona królowa Brytów prosi o pomoc Gallów pojących się magiczną miksturą."




 Bardzo lubię tych dwóch bohaterów. Od dzieciństwa oglądało się bajki z ich przygodami a potem filmy. W tej produkcji denerwował mnie dubbing. Niektóre słowa mówione niby po "angielsku" trudno było zrozumieć. Kolejnym takim minusikiem jest postać głównego bohatera, Asterixa. Zapewne zapytacie mnie dlaczego się go czepiam, już Wam mówię. Dla mnie był zbyt wysoki, prawie na równi z Obelixem. No i jakoś ten aktor nie pasował mi do tej roli, wolałam jak Asterixa grał Christian Clavier. 

Ogólnie filmik mi się podobał, zdarzały się śmieszne momenty np. jak Panna Macintosh uczyła wikinga dobrych manier. Obejrzeć można.

2. 
Dracula
rok produkcji 1992


"Rumuński książę, będący wampirem Vladem Drakulą, wyjeżdża do Londynu, gdzie mieszka kobieta przypominająca mu jego tragicznie utraconą ukochaną."








Mój numer jeden wśród filmów o wampirach oraz arcydzieło wśród filmów grozy. Uwielbiam go za grę aktorską ( Anthony Hopkins oraz Gary Oldman, to jedni z moich ulubionych aktorów), muzykę oraz klimat, który trzyma w napięciu. Bardzo podoba mi się tutaj charakteryzacja postaci Draculi, podczas pobytu w zamku. Wampiry są przedstawione tak jak być powinny, czyli jako stworzenia kierujące się instynktem, bez zahamowań i wyrzutów sumienia, a nie tak jak w obecnych produkcjach typu Zmierzch, które mnie po prostu śmieszą. Często powracam do tego filmu i nadal jestem nim zachwycona.

 Fabuła oparta jest na powieści B. Stokera (dorwałam tą książkę i muszę jak najszybciej przeczytać). Ciekawostką jest, że wyszła także książka Dracula: Nieumarły, która jest kontynuacją pierwszej części.

 Moim zdaniem, każdy kto uważa się chociaż odrobinę za fana horrorów powinien tą pozycję zobaczyć. 


3.

 Livide
  rok produkcji 2011


"Lucie (Chloé Coulloud) zatrudnia się jako opiekunka pani Jessel (Marie-Claude Pietragalla), starszej kobiety, która jest pogrążona w śpiączce. Gdy dziewczyna dowiaduje się, że w domu jej podopiecznej może być ukryte coś wartościowego, natychmiast rozpoczyna poszukiwania. Lucie nie przypuszcza, że będzie musiała zmierzyć się z niebezpiecznymi, nadprzyrodzonymi zdarzeniami."




  Nie przepadam za francuskim kinem. No ale jako fanka horrorów muszę obejrzeć, bo inaczej nie dało by mi to spokoju. Przyznam do tej pory fabuła jest dla mnie dość dziwna: kim w ogóle była ta starsza babka, że miała takie zęby i ta jej córeczka. Ni to wampir ni to jakaś wiedźma. No nie kamam. Jeśli ktoś to widział i zrozumiał niech mnie oświeci.

Ogólnie oceniam ten film słabo, nie spodobał mi się i strasznie wynudził, przysnęłam na nim raz.


Miłej niedzieli ;*

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Bardzo fajna akcja :) Ja też uwielbiam horrory :D

    OdpowiedzUsuń
  2. akcja świetna ;) Ale filmy raczej nie w moim typie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. To zapraszam Was dziewczęta do wzięcia udziału w tej zabawie ;) Chętnie poczytam o Waszych propozycjach filmowych, bo czasami nie mam pomysłu co by oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten Asterix i Obelix mi się chyba najbardziej podobał ze wszystkich do tej pory, ostatniego filmu nie widziałam i chyba nie zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic z tych tytułów nie widziałam, ale może kiedyś obejrzę ;D Dawno nic nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka