Różowy "oczojebek" od Golden Rose

Cześć ;)

Neonowe kolory to hit tegorocznego lata nie tylko w świecie mody ale również wśród branży kosmetycznej. Coraz częściej spotykam w drogeriach neonowe lakiery, cienie. Przechodziłam obok nich obojętnie, aż do momentu natrafienia różowego "oczojebka" o numerku 08, firmy Golden Rose z serii Rich Color. Słyszałam dużo dobrego o tej serii, dlatego skusiłam się na tego "delikwenta", który skradł mi serce. Przyznam, neonowego żółtka lub pomarańczu w życiu bym nie wybrała, lecz ten róż wręcz nawoływał mnie z półki.




MOJE ODCZUCIA:

Buteleczka charakterystyczna dla tej serii. Pędzelek jest dość gruby, bardzo przypadł mi do gustu. Fajnie się nim manewruję. Konsystencja w sam raz.

Nałożyłam na paznokcie 2 warstwy lakieru, wydawało mi się, że taka ilość jest wystarczająca. Jednak podczas robienia zdjęć stwierdziłam, że przydała by się jeszcze jedna warstwa bo widać lekkie prześwity na końcówkach, ale z czystego lenistwa zostawiłam tak jak było. 

Kolorek jest intensywny, daje po oczach. Jednak podczas robienia zdjęć nie chciał się uchwycić, dwoiłam się i troiłam aby Wam go jakoś pokazać. Po wielu trudach jakoś mi się to udało ;)

Na moich paznokciach utrzymał się 4 dni, po czym go zmyłam. Jednak w czasie gdy gościł na moich paznokciach nie zauważyłam odprysków ani startych końcówek. Zmywa się też dobrze.

Seria tych lakierów bardzo mi się spodobała, są trwałe, maja piękne kolorki a na dodatek nie kosztują wiele, ja swój kupiłam za 6 zł. Wraz z różem kupiłam czerwień, z której też jestem zadowolona a wczoraj jasny fiolet.




Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Na paznokciach wyszedł bardzo dobrze. Trwałość również wystarczająca, zerknę za nim na zakupach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że by wytrzymał jeszcze jakiś czas. Po prostu znudził mi się, lubię zmieniać często kolor paznokci ;)

      Usuń
  2. uwielbiam neony!! Ten jest genialny :) Oczojebek w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak dla mnie zdecydowanie za intensywny kolor.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście lekki "oczojebek", ale wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolor! No i piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor, lubię takie róże :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że bardzo lubie te lakiery, sprawdzają się super i są niedrogie. Kolor świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też bardzo lubię tą serię :) mam z niej kilka kolorków, ostatnio namiętnie maluję paznokcie miętowym

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek, muszę też w końcu coś upolować z tej serii ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam bardzo podobny kolor i bardzo go lubię (szczególnie latem)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne masz paznokcie i kolor lakieru śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka