Trzecia część cyklu "Filmowe lato".

Hejka ;)


Kolejny post z cyklu "Filmowe lato". 

W tym tygodniu obejrzałam tylko 4 pozycje.  Nadrobię to w najbliższym czasie, ponieważ udało mi się zassać kilka filmów a onilne oglądać nie lubię z racji częstego zacinania się. Ten tydzień zapowiada się deszczowo, więc będę miała na to dużo czasu.

10.
Jeździec znikąd
rok produkcji 2013

Źródło: KLIK


"Tonto (Johnny Depp) to Indianin wywodzący się z plemienia Komanczów. Pewnego dnia ratuje życie stróżowi prawa, Johnowi Reidowi (Armie Hammer), którego wszyscy towarzysze zostali zamordowani przez bandytów. Reid pragnie pomścić ich śmierć. Po powrocie do zdrowia, jako zamaskowany mściciel, postanawia sam wymierzyć sprawiedliwość zabójcom swoich przyjaciół. Z pomocą spieszy mu tajemniczy Indianin."

  Wybrałam się na ten film do kina. Nie czytałam recenzji, nie wiedziałam też, że to produkcja Disneya.  Pomimo, że film trwa ok 2h 30 min. nie wynudziłam się i nie żałuję wydanych pieniędzy na bilety. Postać grana przez Deppa przypominała mi J. Sparrow'a, ale z tego co przeczytała oba filmy wyreżyserowała ta samo osoba, więc nie ma się co dziwić. Film posiada bardzo dużo scen, które wywołują śmiech (podczas projekcji filmu co chwilę było słychać chichoty nie tylko dzieci, ale także osób starszych. ) Sama w niektórych scenach nie mogłam się powstrzymać. 

Uważam, że pozycja warta uwagi. Jeśli ktoś lubi " Piratów z Karaibów", ten film z całą pewnością przypadnie mu do gustu.


11.
Dracula- wampir bez zębów
rok produkcji 1995

Źródło: KLIK
"Komediowa wersja opowieści o wampirze Draculi. Tajemniczy arystokrata z Bałkanów kupuje zamek w Anglii. Przedsiębiorstwo handlu nieruchomościami wysyła do Transylwanii swego urzędnika, by sfinalizował transakcję. Urzędnik przybywa do klienta - i pada ofiarą przeraźliwych wydarzeń."

Komedia ma swoje  lata, ale pomimo jego upływu nadal śmieszy. Pamiętam jak oglądałam ją jako mała dziewczynka, byłam przerażona. Potem jako nastolatka, wraz z rodzicami w TV, już nie przerażała tylko śmieszyła. Ostatnio ściągnęłam ją na komputer i puściłam w nudny wieczór. Przyjemnie było do niej powrócić, ponieważ Leslie Nielsen był jak dla mnie znakomitym aktorem, który idealnie nadawał się do komediowych ról. Uwielbiam komedię z jego udziałem, niestety aktor od 3 lat nie żyje ;/ W tym filmie mamy do czynienia z parodią Draculi. Znajdują się w nim naprawdę komiczne sceny oraz teksty, które potrafią powalić na kolana. 

Z czystym sumieniem mogę tą pozycję Wam polecić.


12.
Powrót zła
rok produkcji 2010

Źródło: KLIK 




"Bracia Izaak, Addley i Johnny razem z wspólnikiem organizują napad na bank. Jednak nie wszystko idzie tak jak zaplanowali, w rezultacie czego rodzeństwo musi uciekać przed policją. Nie wiedząc gdzie się ukryć, postanawiają schronić się w swoim rodzinnym domu, w którym obecnie mieszka ich matka Natalie. Gdy docierają na miejsce, nie zastają jej tam tylko grupę zupełnie nieznanych im ludzi. Okazuje się, że niedawno ich dom został sprzedany, a nowymi właścicielami jest Beth i Daniel Sohapich, którzy wraz z przyjaciółmi właśnie świętują kupno posiadłości. Nieoczekiwanie małżonkowie i ich goście, stają się zakładnikami trzech braci. Niebawem zjawia się matka Izaaka, Addleya i Johnnyego wraz z ich siostrą Lydią. Wychodzi na jaw, że matka rodzeństwa ma psychopatyczne skłonności i aby uchronić swoje dzieci przed policją, postanawia sama zająć się niechcianymi lokatorami domu.  "

 Nie zaliczę tego filmu  do kategorii horrorów, po jego obejrzeniu śmiem stwierdzić, że to  thiller. Mocne, dynamiczne i brutalne kino. Trzyma w napięciu do samego końca. Akcja rozwija się od samego początku i nie wlecze jak flaki z olejem.Uważam, że aktorka, która wcieliła się w rolę matki zagrała świetnie. Jedyny minus to troszkę spaprana końcówka, spodziewałam się czegoś lepszego.

Kolejny film, który mnie zaciekawił i chętnie do niego powrócę.


13.
Obecność
rok produkcji 2013

Źródło: KLIK

" Lorraine Warren (Vera Farmiga) i Ed Warren (Patrick Wilson) to dwójka badaczy zjawisk paranormalnych. Pewnego dnia, zostają wezwani przez przerażoną rodzinę, na odludną farmę. Okazuje się, że mieszkańcy są nawiedzani przez tajemniczą zjawę, która nie chce dać im spokoju. Para badaczy, staje do walki z najstraszniejszym demonem z jakim kiedykolwiek mieli do czynienia."

Jeden z lepszych horrorów, które oglądałam w ostatnim czasie. Film jest oparty na faktach i rzeczywiście takie małżeństwo  parapsychologów  istniało w Ameryce, mężczyzna już nie żyje, natomiast kobieta tak. Ostatnimi czasy takie historie mnie bardzo ciekawią i dużo o tym czytam. Wracając do filmu,
włączyłam go o 2 w nocy, gdy wszyscy u mnie w domu spali a za oknem wyły psy. Do takich filmów podchodzę inaczej, wczuwam się w osobę trzecią, która przypatruję się tym wydarzeniom z bliska. I przyznam musiałam robić przerwy, ponieważ w połowie filmu myślałam, żeby go wyłączyć. Dreszcze mnie przechodziły jak sobie pomyślałam,  że podobna sytuacja miała miejsce. Film jest klimatyczny, przerażający oraz posiada wciągającą fabułę. Jestem jedynie zawiedziona końcówką tego filmu. No kurczę, dotknięciem ręki oraz wspomnieniami o udanym dniu z rodziną na plaży, nie wypędzi się demona.

Dziękuję Marysi za polecenie mi tej pozycji ;)


Znacie jakieś filmy godne polecenia?

Miłego wieczoru ;*

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Spoko, jako fance horrorów, musiał Ci się spodobać :) wypędzenie demona rzeczywiście naciągane, ale reszta filmu do wynagradza :)
    Muszę zobaczyć Jeźdzca z nikąd, w sumie może kiedyś dla relaksu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dla mnie, nie mam aż tak mocnej psychiki ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam żadnego z wymienionych, ale jako że lubię horrory to skuszę się na ten ostatni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wybrać się z pewną osobą na Jeźdźca znikąd :)
    Zastanawiam się czy kiedyś nie oglądałam kawałka tego ostatnigo filmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O "Obecności" słyszałam i nawet ostatnio z chłopakiem rozmawiałam nad fenomenem tego filmu, może się skuszę :D
    Ja jedynie to co ostatnio obejrzałam to "Szkołę uczuć" dla przypomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mother Day świetny film :D polecam gorąco wszystkim, kocham takie filmy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam ostatnio na Obecności w kinie, i uważam że film dobry, ale spodziewałam się więcej :) Poprzedni film tego reżysera, a mianowicie "Insidious", strasznie mi się podobał. Tu liczyłam na prawdziwy hit, a dostałam tylko/aż dobry horror ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 'Powrót zła' i 'Obecność' brzmi ciekawie, będę mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka