"Zielona fantazja" od Wibo

Cześć dziewczynki ;-)

Głównym bohaterem dzisiejszego postu będzie lakier z blogerskiej kolekcji o nazwie "Zielona fantazja". Kolor został stworzony przez Bernadette z bloga http://kosmeto-look.blogspot.com/. Wygrałam go w rozdaniu u Justyny, autorki bloga: Kosmetyczna kraina. Jest to mój 3 lakier z tej serii i zarazem ostatni. 

Wszystkie kolorki są przepiękne, ale to nie wystarcza aby wystawić im pozytywną opinię. Tak jak w poprzedniku- możecie poczytać o nim TUTAJ, krycie jest bardzo słabe. Nałożyłam 3 warstwy a na zdjęciach widoczne są jeszcze końcówki. Nie chciało mi się bawić dłużej z dodawaniem kolejnych warstw, ponieważ bym się nie doczekała ich wyschnięcia. O ile pierwsza warstwa zasycha dobrze, to po 3 musiałam odczekać dobre 40 minut o ile nie dłużej. Pomimo tego podczas wykonywania czynności lakier na prawej ręce uległ małej deformacji, odcisnął się. Na drugi dzień zauważyłam starte końcówki i odpryski.

Ps. strasznie się zbąblował, ale zdjęcia robione były podczas wielkich upałów.

Zapraszam do krótkiej prezentacji: 







Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Kolor zieleni mnie tylko zachwycił, jednak lakier mnie nie przekonał bo ma za dużo minusów.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor :) podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię lakiery z tej serii, kolorek też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam zielony też z wibo ale nie blogerski ;) a z tych lakierów mam mint sorbet, ale jakościowo jest bardzo słaby i nie skusiłam się na resztę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolorek bardzo, taki wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet fajny, ale paznokcie niesamowite *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku jakie masz piękne paznokcie! Sama u siebie nie lubię długich - u kogoś zawsze podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka