"Cegiełka" na paznokciach od Golden Rose

Dzień doberek  :)

 
Dzisiaj kolejny pościak z cyklu "Lakierowe czwartki". Zamierzam Wam pokazać kolejnego piaska z mojej kolekcji. Mowa tutaj o ceglastej czerwieni marki Golden Rose o numerze 64.


Nad jego zakupem zastanawiałam się przez dłuższą chwilkę. Uwielbiam każdy rodzaj czerwieni lecz mały niepokój wzbudzał we mnie fakt, że lakier w buteleczce delikatnie mieni się na złoto. Jednak moja miłość do lakierów wygrała, zabrałam go do domku i powiem Wam, że nie żałuję. Kolorek na paznokciach pokochałam od pierwszego użycia i stał się moim ulubieńcem, którego będę stosowała często jesienną porą.


Jakiś czas temu pokazywałam Wam piaska w odcieniach kobaltu (61). Oba mają podobne właściwości, czyli: wygodny pędzelek, kryją już przy pierwszej warstwie (ja z przyzwyczajenia używam 2), schną bardzo szybko i łatwo je zmyć. Na paznokciach trzyma się 4 dni, potem można zauważyć delikatne ścieranie końcówek.



 

 


Jak Wam się podoba ten kolorek?

Miłego dnia :)



Udostępnij ten post

27 komentarzy :

  1. Jejku, jaki on piękny! Muszę go mieć tej jesieni! ;)
    A paznokcie masz śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że jest piękny ;)
      Dziękuję ;)

      Usuń
  2. Mi nie przypadł do gustu, wolę intensywną czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor! :) Myślę, że te złote drobinki dodają mu charakteru. Trochę mi się kojarzy z Bożym Narodzeniem, czyli skojarzenia pozytywne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że mam bombkę w takim samym kolorze co ten lakier i z podobnym wykończeniem. Przypomniałam sobie jak wspomniałaś o świętach Bożego Narodzenia ;) Wiedziałam, że gdzieś coś podobnego widziałam ale nie mogłam skojarzyć gdzie.

      Usuń
  4. na jesień cegiełka idealna ♥ piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię każdy odcień czerwieni :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek super, a te lakiery kojarzą mi się ze sreberkiem śniadaniowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czadowe pazurki! Nigdy takiego lakieru nie widziałam! Zachwycam się!!! :D
    Pozdrawiam i obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba się! I jakie paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest absolutnie idealny ! Wygląda pięknie ! Mój nowy must have!

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ masz długie pazurki, a kolorek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ci pazury urosły ;D Ładny ten kolor, choć nie dla mnie :)) Myli mnie ten różowy lakier w bannerze, no! Ciągle mi się wydaje, że o różowym będziesz pisać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym tygodniu będzie właśnie o tym różowym lakierze :)

      Usuń
  12. ładny, bardzo elegancki:)bardzo fajny blog:) obserwujemy??????:) pozdr. gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorek pasuje do pogody, piekne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor świetny, ale nie mogę oczu oderwać od Twoich pazurków:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż, czerwień na paznokciach zawsze do mnie przemawia :) podoba mi się, Twoje paznokcie coraz dłuższe :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super jest! idealny na jesień! Ale długie paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolor!
    Piękne długaśne pazurki, zazdroszczę takiej długości :D

    OdpowiedzUsuń
  18. lakier piękny:) bardzo podoba mi się czerwień w takiej wersji:)
    pazurki masz śliczne, tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka