Co znajduję się w mojej torebce? ;)

Cześć ;)

Jakiś czas temu bardzo popularny był tag, w którym większość z Was pokazywała co znajduje się w Waszych torebkach. Bardzo przyjemnie oglądało się takie posty, dlatego też stworzyłam taką notkę u siebie. Przy okazji wywaliłam ogromną ilość paragonów,  wizytówek, papierków itp. Zawartość nie jest bombowa. W mojej torebce znajdują się tylko najpotrzebniejsze według mnie rzeczy.

Torebkę, którą dzisiaj Wam zaprezentuję mam od trzech tygodni i kupiłam ją na bazarku za 20 zł. Za taką cenę nie można było przejść obok niej obojętnie. Jest pakowna i posiada paseczek.


Zawartość mojej torebki jest następująca:


1. Gumy do żucia
2. Długopisy- zawsze  leżą na dnie torebki, przez co nigdy nie mogę ich poszukać
3. Internet bezprzewodowy Play- często zabieram ze sobą netbooka, więc jest bardzo przydatny.
4. Kalendarz z logo mojej uczelni- wiem, wiem jest ogromny, ale zapisuje w nim wszystkie ważne informacje oraz robię notatki, gdy w zanadrzu nie mam kartek.
5. Tabletki Septolete- moje ulubione, noszę je bo często mam problemy z gardłem.
6. Zakreślacze- aby zaznaczyć informację, o której zapomnieć nie mogę.
7. Portfel- staruszek, ale bardzo go lubię, jest bardzo pojemny a ja lubię mieć wszystkie rzeczy w jednym miejscu. W tą jesień muszę go wymienić na coś nowszego.
8. Krem do rąk
9. Chusteczki Cleanic
10. Pudełko od okularów- niestety, jestem zmuszona na co dzień je nosić.
11. Klucze w etui
12. Składana szczotka
13. Chusteczki
14. Kosmetyczka
15. Telefon + słuchawki- zestaw, bez którego nie ruszam się z domu
16. Pendrive- przydaje się na uczelni
17. Okulary słoneczne
18. Kabel USB- może się to wydawać dziwne, ale parę razy uratował mi życie.


Teraz pokaże Wam skromną zawartość mojej kosmetyczki:


* puder
* jakieś różnokolorowe mazidła do ust
* pilnik- dawniej walał się on po torebce, ale od czasu gdy porysował mi telefon umieszczam go w kosmetyczce


Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Całkiem pojemna ta Twoja torba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebka! :) Takie na bazarkach są najlepsze :D Tanie i ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne rzeczy w torebce ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie --> http://blogujaca-para.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam bardzo podobną zawartość :) ale niedługo dojdzie mi tablet do noszenia :D będzie ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje wyposażenie jest całkiem podobne, a torebka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna torebka i dobrze, że ma pasek wiele razy podobała mi się jakaś a nie kupiłam tylko dlatego że nie miała właśnie paska.
    :)
    Bardzo przydatne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam podobną zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja noszę troszkę mniej, ale zawartość Twojej torebki to w sumie taki kobiecy standard :D Same przydatne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W mojej torebce również obowiązkowo znajdują się Orbitki :D Niezawodne i niezastąpione w każdej sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka