Czterech "biedronkowych" muszkieterów, czyli kilka słów o moich ulubieńcach.

Cześć.


U mnie od kilku dni bez przerwy pada deszcz, jesień nastała na dobre. Nie lubię tej pory roku, ponieważ często łapie mnie dołek i odechciewa mi się wszystkiego. Najlepszym sposobem na zabicie nudy w pochmurny dzień jak dla mnie jest film, kocyk i kubek gorącego kakao, które pomimo upływu lat uwielbiam.

Dzisiaj chciałam przedstawić Wam 4  biedronkowych ulubieńców. Są to produkty (oprócz płyny micelarego) które kupuję od dłuższego czasu i jestem z wszystkich bardzo zadowolona.


Smile, płyn do płukania jamy ustnej



Dawniej stosowałam płukanki do ust firmy Colgate oraz Listerine, ale obie okazały się za mocne. Postanowiłam wypróbować biedronkową płukankę, która okazała się strzałem w 10. Nie zawiera alkoholu, dzięki czemu nie "wyżera" mi podniebienia. Jest niedrogi ( za ok 6 zł otrzymujemy 600 ml płynu) oraz skuteczny. Zawsze wybierałam niebieską wersję, która przy dłuższym stosowaniu delikatnie wybielała zęby oraz dawała uczucie świeżości przez dłuższy czas. Teraz zakupiłam zieloną wersję, zobaczymy jak się sprawdzi.


Bebeauty, płyn micelarny



Pokochałam od pierwszego użycia. Co tu dużo mówić: ładnie pachnie, świetnie usuwa makijaż, odświeża skórę i jest przede wszystkim tani.
  

Bebeauty, maszynki jednorazowe 


Testowałam wiele maszynek, tych z wyższej jak i niższej półki. Jednak najchętniej wracam właśnie do tych biedronkowych. Są tanie, bardzo dobrze usuwają włoski oraz nie podrażniają skóry. 


Carea, płatki kosmetyczne


Moim zdaniem jedne z lepszych płatków na polskim rynku. Nie rozwarstwiają się przy wyjmowaniu i podczas użycia. Nie pozostawiają włókien oraz są mięciutkie. Ja kupuję zawsze w 3-paku, wtedy jedna paczka kosztuję niecałe 2 zł.



A Wy macie biedronkowych ulubieńców?

Jeśli tak podzielcie się opiniami, chętnie dowiem się na co warto zwrócić uwagę przy następnych zakupach. ;)






Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Polecam zmywacz do paznokci z pompką z Biedronki, jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam go kiedyś, ale odkąd poznałam zmywacz z Isany zrezygnowałam z jego zakupu. Był całkiem fajny, ale Isana jest wydajniejsza i mam wrażenie, że lepiej radzi sobie z zmywaniem. ;)

      Usuń
  2. używam wszystkiego (tzn. płyn do płukania jamy ustnej akurat niebieski) i uwielbiam <3
    Oprócz tego jeszcze żel peelingujący, krem regenerujący :D biedronka rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to żel będę musiała zakupić i wypróbować ;)

      Usuń
  3. Maszynek nigdy nie używałam, muszę je nabyć:) płyn micelarny oraz płatki również często kupuję w Biedronce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przed wczoraj kupiłam w promocji 3+1 płatki Cerea aloesowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płyn do płukania ust jest świetny, chociaż ja wole ten mocniejszy :) Ciekawy blog :) zapraszam do mnie www.sensuellebeaute.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płatki i micelka też uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Micela miałam i niestety szczypał mnie w oczy. Chętnie wypróbuję płatki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płyn micelarny jest naprawdę świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja z płynami do płukania ust też tak miałam, że nie mogłam znieść smaku aż w końcu kupiłam sobie płyn dla dzieci :]
    :)
    Ps. Pomieszałam Wibo Eliksir nr 1 taki różowy z nr 5 nude.
    Z przewagą tego różowego i chyba rozjaśniałam trochę korektorem.
    Wiem liczyłaś na jeden kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też używam maszynek i płatków :D. Ostatnio kupiłam 3-pak :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Płatki uwielbiam :) Moim zdaniem są najlepsze na rynku :) A maszynek nie używałam jeszcze, a aktualnie się rozglądam za jakimiś, więc kupię te i sprawdzę, czy moja wrażliwa na golenie skóra się z nimi polubi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płatki i micel też często u mnie goszczą :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Płatki, micelek i maszynki znam i często stosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płyn micelarny i płatki każdemu dobrze znane :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka