Denko lipiec- sierpień + informacja o promocji Nivea

Cześć ;)

Wakacje się skończyły, dlatego czas na nowe denko. W miesiącu lipcu nie tworzyłam takiego postu, bo nie miało to najmniejszego sensu z prostej przyczyny, większość produktów była na wykończeniu, a dwóch pustych opakowań nie będę Wam przecież opisywać ;)

No to teraz przejdźmy do mojego skromnego deneczka :

 Postanowiłam oznaczać je następującymi kolorami:

Zielony "TAK" - produkt, który kupię bez wahania, ponieważ sprawdził się w moim przypadku bardzo dobrze
Niebieski "MOŻE" - produkt neutralny, ma swoje wady ale także zalety, może po niego jeszcze kiedyś sięgnę.
Czerwony "NIE" - produkt, który nie sprawdził się w moim przypadku i mówię mu "bye bye na zawsze"

1. Bebeauty Body Expertiv SPA, Peeling do ciała WINOGRONO

 Recenzja

 Na sucho zdzierał dość dobrze, skóra była gładziutka. Jednak na minus zaliczam okropny, chemiczny zapach, niczym nie przypominający woni winogrona. Wydajność kiepska.

Czy kupię ten produkt?
Może, ale inną wersję zapachową.


2. Eveline, Slim Extreme 3D Spa!, Serum intensywnie wyszczuplające + ujędrniające antycellulit

  Recenzja

Produkty tej firmy bardzo lubię. Efekt chłodzenia jest przyjemny, nie za mocny, skóra po nim była nawilżona, elastyczna i napięta. W połączeniu z ćwiczeniami zauważyłam, że obwód ud delikatnie się zmniejszył. W kwestii rozstępów bardzo delikatnie je wygładził.

Czy kupię ten produkt?
Tak.


3. Eveline, Superskoncentrowane serum do biustu 'Total Push Up' 

 Recenzja

Jeden z moich ulubieńców. Świetnie nawilża i napina mój biust. Unosi lecz nie powiększa piersi.  Jest mega wydajny.

Czy kupię ponownie?
Tak.


4.Aile Shower Gel, Happinnes 

 Recenzja

Żel pod prysznic, który wysuszył moją skórę. Zużyłam go do mycia rąk.

Czy kupię ponownie?
Nie.


5. Be Beauty Body Expertiv, Spa, Ujędrniająca sól do kąpieli- lotos 

 Recenzja

Fajna sól za niewielkie pieniądze. Lubię dosypywać ją do kąpieli i relaksować się wraz z nią w jesiennie wieczory. Jednak na ujędrnienie nie mamy co liczyć.

Czy kupię ten produkt?
Tak, ale inną wersję zapachową.

6.  L`Oreal, Elseve Volume Collagene, Szampon nadający objętość bez silikonu

 Recenzja 

Bardzo polubiłam ten szampon. Obecnie używam Schaumy, ale jakoś ona mnie nie zachwyca. 

Czy kupię ten szampon?
Tak.


7. Isana Hair, Express Spulung Repair (Odżywka ekspresowa odbudowująca)


Posiada okropny, chemiczny zapach.W zapewnianiach producenta znalazła się informacja " nada włosom (...) długotrwałą świeżością koloru (...)" Moje włosy po jej stosowaniu nie zachowały dłuższego koloru. Były szorstkie i trudno się rozczesywały.

Czy kupię ponownie?
Nie.

8. Nailty, Zmywacz do paznokci


Został dawno wycofany, ale ja dopiero go wymęczyłam. Okropnie cuchnął i zmywał gorzej niż zmywacz z Isany.

Nawet gdyby był dostępny, bym go z całą pewnością nie kupiła.


9. Isana, zmywacz do paznokci o zapachu migdałów 

 Recenzja

Uwielbiam go. Świetnie zmywa jasne oraz ciemne lakiery, dobrze radzi sobie z brokatowymi.

Czy kupię ponownie?
Tak.

10. Smile White, Płyn do płukania jamy ustnej

Lubię ten płyn, to była moja 3 butelka. Cena nie jest wysoka, nie zawiera alkoholu co bardzo mi się podoba, bo mam wrażliwe dziąsła.

Czy kupię ten produkt?
Tak.

11. Lady Speed Stick, Antyperspirant w żelu, Light Perfume

Posiada bardzo przyjemny zapach, jednak w upalne dni jest dla mnie za słaby- słabo radzi sobie z potem. Muszę wypróbować kolejne opakowanie w chłodniejsze dni.

Czy kupię ponownie?
Może. 


12. Falrose, Tami, Chusteczki odświeżające `Green Tea`

 Są bardzo praktyczne w użyciu, idealnie sprawdzają się na uczelni czy też w podróży. Nie zawierają alkoholu.

Czy kupię ponownie?
Tak.


13. Wibo, Eye-liner

Wiem, że ten eyeliner ma wiele zwolenniczek, lecz ja za nim nie przepadam. Nie jestem fanką cienkich pędzelków. Z opakowania starły się napisy, wyrzucam go, ponieważ od dawna leży w mojej kosmetyczce.

Czy kupie ponownie?
Nie.


14. Dermo Pharma Maska kompres 4D łagodząco - kojąca 

 Recenzja 

Działanie mnie zadowoliło, jednak sposób jej nakładania nie bardzo. Tak jak pisałam płyn spływa po szyi a maska do końca nie dochodzi.

Czy kupię ponownie?
Może.


-------------------------------------------------

Dziewczyny wiecie o nowej promocji Nivea? 

Podczas zakupów wyszukujcie produktów z znaczkiem : 



Każdy produkt ma swoją wyznaczoną ilość punktów, pokazaną na opakowaniu. Pod naklejką znajduję się kod, którego będzie trzeba przepisać w wyznaczonym miejscu na stronie Nivea. 

A co można wygrać?
  • "Codziennie do wygrania: 30 zestawów kosmetyków NIVEA w kuferku
  • Co tydzień do wygrania: 3 karty przedpłacone o wartości 5 000 zł
  • Nagroda główna: 260 000 zł "
Jeśli jesteście zainteresowane ta promocją zapraszam na stronę sponsora KLIK, tam znajdziecie więcej szczegółów.


Miłego dnia ;*

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. to serum do biustu to i ja kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię ten płyn do płukania jamy ustnej (ale jakoś zawsze sięgam po wersję wybielającą- niebieską :D . Zmywacz z Biedronki był straszny i całe szczęście, że go wycofali. Mnie okropnie zniszczył paznokcie, śmierdział i zostawiał żółty kolor na paznokciach ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z kosmetyków nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore denko, a Isana jest bardzo dobrą firmą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, jedynie za produktami do włosów tej firmy nie przepadam, ponieważ każdy mnie zawodzi. ;)

      Usuń
  5. Troszkę się nazbierało :) Dla mnie odżywka w spray`u Isany była wręcz okropna :(

    OdpowiedzUsuń
  6. O tych naklejkach na Nivei nie wiedziałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Denko wcale nie takie skromne ;)
    Ja produkty do ciała z Eveline bardzo lubię i raczej z nich nie zrezygnuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam to serum eveline :D i czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spore denko, ale nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam z Bebeauty peeling, ale o zapachu mango :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie ma już tych peelingów w Biedronce ;)
    Serum też mam i polecam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Spore denko ;) W sumie z tych produktów to miałam tylko zmywacz do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serum o biustu to jest coś czego nigdy nie używałam, a stwierdzam, że najwyższy czas! :D
    Przy okazji, raja zmywacz z Isany to the beściak. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę tych produktów jest. A zmywacz do paznokci też u mnie się nie sprawdził. Był straszny :/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka