Eveline, Kwiat Lotosu & Kofeina, Ujędrniający Balsam do Ciała

Cześć ;)

Balsamy do ciała firmy Eveline należą do moich ulubieńców. Są nie drogie, na moją skórę działają świetnie oraz można je dostać w większości drogerii. Dziś na tapecie ujędrniający balsam do skóry wrażliwej i  pozbawionej jędrności z wyciągiem kwiatu lotosu oraz kofeiny . Kupiłam go dość dawno w Biedronce za ok 10 zł, ale z racji, że posiadałam duże zapasy zaczęłam go stosować dopiero miesiąc temu.




OPIS PRODUCENTA:


SKŁAD:



MOJE ODCZUCIA:

Balsam zamknięty jest w plastikowym opakowaniu o pojemności 500 ml. Szata graficzna przyjemna do oka, utrzymana w fioletowe tonacji. Produkt posiada wygodną pompkę, dzięki której wyciśniemy bezproblemowo taką ilość balsamu jaka nam jest potrzebna.


Gdy produkt znajduję się już na mojej łapce, mój nosek szaleje. Ooo mamusiu, jak on pięknie pachnie. Na skórze zapach utrzymuje się około godzinki. Nie jest drażniący i intensywny, lecz przyjemny i delikatny, wręcz mam ochotę co chwilę wąchać swoją skórę. Bardzo lubię takie zapaszki.

Konsystencja lekka, dobrze rozprowadza się na skórze oraz nie pozostawia tłustej warstwy. Jego wielkim atutem jest bardzo szybkie wchłanianie. 


Przejdźmy teraz do kwestii działania. Moja skóra nie jest zbyt wymagająca. Smaruję się nim wieczorami, po kąpieli oraz czasami na rano, jak nie zapomnę. Balsamik spełnił podstawowe zadnie, czyli sprawił, że moja skóra jest fajnie nawilżona. Efekt nie utrzymuje się do 48 godzin jak zapewnia producent na opakowaniu, zresztą nigdy nie wierzyłam w takie zapewnienia. Nie miałam jeszcze styczności z produktem, który by w 100% zgadzał się z informacją zawartą na opakowaniu. 

Sądzę, że balsam nie poradzi sobie z skórą bardzo suchą, która potrzebuję porządnego nawilżenia.

Skóra stała się przyjemna w dotyku, wygładzona i miękka. Jednak nie zauważyłam, aby balsam modelował sylwetkę, ujędrniał czy też redukował cellulit.  

Miłego dnia ;)

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Jestem bardzo ciekawa zapachu po tym co napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i bardzo lubię :) dla mnie dobrze działa ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie mógłby się nie sprawdzić bo moja skóra potrzebuje jednak nawilżenia dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pięknie pachnące nawilżacze do ciała. W sumie zapach to główny atut :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty Eveline :D
    Tego akurat nie miałam, ale wydaje się również warty wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie byłby dla mnie dobry, ale nie lubię dużych opakowań :( Kosmetyki mi się szybko nudzą i muszą mieć małe opakowania :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie idzie jakiś tam balsam z Eveline - nawet zapomniałam jaki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie spodziewam się po balsamie działania ujędrniającego lub antycellulitowego i przynajmniej się nie zawodzę :D
    Ale jako zwykły nawilżacz całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym powąchać jak może pachnieć taki balsam z kwiatem lotosu :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka