Fa, Luxurious Moments, Black Amethyst & Pink Viola, czyli mój hit na jesienno- zimowe wieczory

Cześć dziewczyny ;)

Żele Fa używałam często kilka lat temu i po pewnym czasie zmuszona byłam je odstawić, powód- trafiłam na okropny bubel, który zniechęcił mnie do dalszego kontynuowania „znajomości” z tą marką. Jednak kilka miesięcy temu natrafiłam na promocję w Rossmannie i kupiłam Fa, Luxurious Moments, Black Amethyst & Pink Viola za niewielkie pieniądze. Chciałam dać tej firmie drugą szansę. Czy ponownie zawiodłam się na tej firmie, przekonacie się w dalszej części.


OPIS:
 
"Żel pod prysznic Fa Luxurious Moments zapewnia skórze intensywną pielęgnację oraz pozostawia ją miękką i gładką. Daj się oczarować jego bogactwem i drogocennym połyskiem czarnego ametystu. pH neutralne dla skóry. Dermatologicznie potwierdzona tolerancja skóry."
Żel pod prysznic Fa Luxurious Moments zapewnia skórze intensywną pielęgnację oraz pozostawia ją miękką i gładką. Daj się oczarować jego bogactwem i drogocennym połyskiem czarnego ametystu. pH neutralne dla skóry. Dermatologicznie potwierdzona tolerancja skóry. - See more at: http://www.rossnet.pl/Produkt/Fa-Luxurious-Moments-Zel-pod-prysznic,291729,1773#sthash.iYJTMszp.dpuf
Żel pod prysznic Fa Luxurious Moments zapewnia skórze intensywną pielęgnację oraz pozostawia ją miękką i gładką. Daj się oczarować jego bogactwem i drogocennym połyskiem czarnego ametystu. pH neutralne dla skóry. Dermatologicznie potwierdzona tolerancja skóry. - See more at: http://www.rossnet.pl/Produkt/Fa-Luxurious-Moments-Zel-pod-prysznic,291729,1773#sthash.iYJTMszp.dpuf

Żel pod prysznic Fa Luxurious Moments zapewnia skórze intensywną pielęgnację oraz pozostawia ją miękką i gładką. Daj się oczarować jego bogactwem i drogocennym połyskiem czarnego ametystu. pH neutralne dla skóry. Dermatologicznie potwierdzona tolerancja skóry. - See more at: http://www.rossnet.pl/Produkt/Fa-Luxurious-Moments-Zel-pod-prysznic,291729,1773#sthash.iYJTMszp.dpuf
SKŁAD:
 
 
MOJE ODCZUCIA:

Do zakupu skłoniło mnie opakowanie o urzekającym fioletowym kolorze. Szata graficzna specyficzna dla tej firmy. Produkt znajduję się w nieprzezroczystej butli, o pojemności 400 ml w cenie regularnej ok 10 zł. Nie wyślizguję się z dłoni pod prysznicem a zamknięcie można łatwo i szybko otworzyć.

Konsystencja żelu jest gęsta o perłowo-fioletowej barwie. Jest przy tym bardzo wydajny ( wystarczy niewielka ilość produktu na gąbeczce, aby umyć całe ciało). Nie spływa z dłoni i świetnie się pieni.


Głównym atutem tego produktu jest zapach- intensywny,wyrazisty, troszkę ciężki ale bardzo zmysłowy. Dla niektórych osób, zapach tego produktu może posiadać zbyt głębokie nuty perfum, lecz dla mnie jest on świetny. Jeśli znajdę go na drogeryjnej półce z pewnością kupię kolejną sztukę, ponieważ znakomicie sprawdzi się w jesienno-zimowe wieczory. Na dodatek, zapach utrzymuję się długo na skórze i nie znika po wyjściu spod prysznica.

Przejdźmy teraz do działania. Nie zauważyłam, aby nawilżył moją skórę- nie wymagam tego od żeli pod prysznic, od tego są balsamy. Jak dla mnie żel ma spełniać 3 podstawowe cechy, czyli dobrze oczyszczać, nie podrażniać skóry oraz jej nie wysuszać, a wyżej wymieniony delikwent w tych kwestiach sprawdza się bardzo dobrze. Moje skóra jest po nim gładka, odświeżona i pachnąca. 

-------------------------------

Przychodzę do Was także z dobrą wiadomością. Od 10 października w sklepach sieci Biedronka pojawi się nowa, jesienna oferta kosmetyczna. Ja cieszę się bardzo, mój portfel zdecydowanie mniej. ;)) 

Miłego dnia ;))

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Ja zraziłam się do mydełek z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja współlokatorka go miała i od tej pory mam na niego ochotę, ale tyle żeli w zapasie, że muszę się póki co powstrzymać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ajć kusicielko teraz go chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kremowy żel z Fa, który wygrałam w rozdaniu i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam dezodorant o tym samym zapachu i bardzo go polubiłam :)
    Na gazetkę z Biedronki też oczekuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten żel i faktycznie zapach jest nieziemski :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, jak ja dawno nic nie miałam z FA...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno nie miałam żelu z FA

    pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fa mi niestety bardzo wysuszał skórę :(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka