Hydra Adapt, Matujący i odświeżający krem - sorbet do cery mieszanej i tłustej

 Cześć :))

Firma Garnier wypuściła dość niedawno nową serię 5 kremów do twarzy pod nazwą Hydra Adapt dostosowanych do konkretnych potrzeb skóry.  Z racji, że moja cera ma skłonność do świecenia się poszukiwałam kremu o lekkiej konsystencji w cieplejsze dni. Mój wybór padł na Hydra Adapt, Matujący i odświeżający krem - sorbet do cery mieszanej i tłustej, który ma za zadanie zapewnić 24-godzinne nawilżenie skóry twarzy oraz ją zmatowić. Czy się sprawdził? Przeczytacie w dalszej części.
 


OPIS PRODUCENTA:

"Matujący i odświeżający krem – sorbet wzbogacony został w ekstrakt z zielonej herbaty o właściwościach detoksykujących. Matuje skórę i daje uczucie świeżości, które utrzymuje się przez cały dzień. Ma nietłustą konsystencję i świetnie się wchłania. Kremy Hydra Adapt od Garniera to nowa generacja kremów dopasowanych do codziennej pielęgnacji skóry. Nawilżające przez 24 godziny aktywne formuły zostały stworzone na miarę potrzeb różnych typów cery, aby działać w harmonii ze skórą i odpowiadać na jej potrzeby. Wszystkie kremy zostały wzbogacone w intensywnie nawilżający eliksir roślinny, który łączy w sobie minerały i składniki odżywcze takie jak: syrop klonowy, gliceryna i mannoza. Każdy krem posiada indywidualnie dobrany zestaw składników aktywnych, który idealnie dopasowuje się do potrzeb skóry"
 
SKŁAD:
 
Skład: Aqua/Water, Glycerin, Isononyl Isononanoate, Alcohol Denat., Acer Saccharinum Extract/Sugar Maple Extract, Ammonium Polyacryldimethyltauramide, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Behenyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Biosaccharide Gum-1, Cammelia Sinensis Leaf Extract, Capryryl Glycol, CI 42090/Blue1, CI 47005/Acid Yellow 3, Citronellol, Disodium Ethylene Dicocamide PEG-15 Disulfate, Glyceryl Stearate Citrate, Limonene, Linalool, Mannose, Phenoxyethanol, Pyrus Malus Water/Apple Fruit Water, Silica, Sodium Acrylates, Crosspolymer-2, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA, Xanthan Gum, Parfum/Fragrance (F.I.L B158083/1). 


CENA: 

 10-15 zł /50 ml



 MOJE ODCZUCIA: 

Produkt zamknięty jest w wygodnej, miękkiej tubce o pojemności 50 ml. Całość mieści się w kartonowym pudełeczku, na którym znajdują się najważniejsze informację.

Krem ma lekką konsystencję, nie bez powodu nazwano go sorbetem. Ma zielonkawy kolor i przypomina mi delikatny mus, który często można spotkać w jogurtach.

Po otwarciu i wyciśnięciu na rękę czuć woń alkoholu. Jest to prawdopodobnie wina alkoholu, który znajduję się w składzie. Po wsmarowaniu go w twarz zapach alkoholu ulatnia się i pozostaje orzeźwiająca i przyjemna woń produktu.

Poruszę teraz najważniejszą kwestię, czyli działanie. Używam go przeszło 2 miesiące i muszę przyznać, że z początku działanie jak najbardziej mnie zadowoliło. Jednak po upływie czasu mój optymizm powolutku zaczął się ulatniać. Mogę w 90% zgodzić się z producentem w kwestii nawilżania. Fakt, moja skóra jest dobrze nawilżona lecz taki stan nie utrzymuję się 24 godziny. Otrzymuję  ode mnie plusa za szybkie wchłaniania. Nie podrażnił oraz nie uczulił. Były plusy, więc czas przejść do minusów a właściwie jednego ogromnego, czyli krem nie matuję skóry. Moja buźka się błyszczy się po nim jak nie powiem co, bez pudru ani rusz. Kupiłam go z myślą o zmatowieniu skóry, ale z racji, że się w tej kwestii nie sprawdził więcej po niego nie sięgnę. 


A jak u Was sprawdziła się ta nowość?
 Można znacie jakiś kremik, który pomoże uregulować błyszczenie skóry?  ;))
 

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Filtr Vichy, Capital Soleil, Emulsion Anti-Brillance dobrze matuje, no i chroni przed słońcem taki boniusik:) ). Jeśli masz suche skórki, to potrzebny ci będzie jeszcze krem nawilżający.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej się nie skusze na niego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie jest do cery naczynkowej.. bo jest naprawdę fajny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, nie miałam go. Nie mogę też nic polecić na błyszczenie skóry, bo sama nie mam z tym problemu. Wręcz przeciwnie, ja muszę jej dodawać blasku :D To tylko dowodzi temu, jak bardzo każda z nas jest inna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Planowałam go kupić ale coraz więcej negatywnych opinii o nim czytam więc chyba skuszę się na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też miałam takie odczucia gdy kupiłam i zaczełam stosowac ten krem. To nie byl trafny wybór...

    OdpowiedzUsuń
  7. Początkowo u mnie było ok, ale efekt nawilżenia 24h to lekka przesada.. Mogłam sie o tym przekonać jak po dwóch tygodniach stosowania zaczęły mi się pojawiać suche skórki przy nosie, a to oznaka że nawilżenia niestety za mało było...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja go bardzo polubiłam, ale niestety rzeczywiście nie matuje, ale chyba nie można mieć wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam różowy(skóra sucha) i sprawdza się u mnie w 100%:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka