"Lakierowe czwartki", czyli matowy lakier od Golden Rose

Hejka ;)

W ten jakże pochmurny, deszczowy i zimny dzionek przychodzę do Was z kolejnym lakierem od Golden Rose. Tym razem na pazurkach zawitał ponownie róż, jednak w wersji matowej. Coraz bardziej podobają mi się kosmetyki o matowym wykończeniu, dlatego też tegoroczną jesienią zamierzam upolować kilka lakierów oraz szminek z wyżej wymienionym wykończeniem ;))


Koniec mojego ględzenia, przejdę do konkretów. W ramach "Lakierowych czwartków" przedstawiam Wam
Golden Rose Matte Nail Lacquer o numerze 01.



 OPIS PRODUCENTA:


"Seria szybkoschnących matowych i półmatowych lakierów do paznokci, które nadają jedyne w swoim rodzaju matowe wykończenie. W obu seriach znajdują się 22 najmodniejsze kolory. Ze względu na zastosowaną formułę, która zapewnia unikalne matowe pokrycie, lakier może się szybciej ścierać. Producent zaleca częstsze nakładanie lakieru oraz stosowanie bazy, która przedłuży jego trwałość."
 

 MOJE ODCZUCIA:

Lakier zakupiłam na wysepce GR za 7.90 zł. Mój wzrok przykuła duża, fikuśna buteleczka o czarnej matowej rączce. Opakowanie zawiera aż 11,5 ml produktu.

Pędzelek jest naprawdę bardzo fajny, a kształt zakrętki niesamowicie poręczny, dzięki czemu dobrze dopasowuje się do dłoni.


Na pazurki położyłam dwie cienkie warstwy, chociaż uważam, że jedna grubsza wystarczyła by osobom posiadającym krótsze paznokcie. Na początku aplikacji, nie widać żadnej różnicy pomiędzy nim a  lakierem z połyskiem. Jednak po wyschnięciu , lakier z błyszczącego zmienia się w  matowy. Muszę się zgodzić z zapewnieniem producenta- lakier wysycha w błyskawicznym tempie. Gdy doszłam do ostatniego palca, kciuk był gotowy do nałożenia kolejnej warstwy. Byłam zachwycona, że nic się nie odbijało. Delikatne ścieranie końcówek zauważyłam na 3 dzień, byłabym zła, gdyby nie informacja producenta, który nas przed tym ostrzega. Minusem jest fakt, że po wyschnięciu widać każdą nierówność płytki paznokcia ;/

Na zdjęciach delikatnie się błyszczy, to wina padającego na moje paznokcie słońca.

Prezentacja:
 
 





Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. świetny ! mam taki z Editt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo efekt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest, lubię te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny, świetnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pod wrażeniem, ja zaopatrzyłam się w brązik matowy, ale jeszcze nie miałam okazji go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor w połączeniu z matowym wykończeniem wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Sliczny kolor i te pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy jest gdzieś wpis o tym jak dbasz o paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki post jeszcze nie pojawił się na moim blogu. Ale w wolnej chwili chętnie go zrobię ;)

      Usuń
  9. Nigdy nie miałam matowego wykończenia na paznokciach, bardzo mi się spodobało myślę, że w przyszłości na pewno znajdę jakiś kolorek dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, trafił w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że widoczna jest każda nierówna płytka paznokcia :/ Jak ja tego nie lubię w lakierach to łoooo... Ogólnie efekt bardzo mi się podoba ;) Buteleczka jest rewelacyjna! Dobrze określiłaś "fikuśna" :D Zwraca na siebie uwagę :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka