Nowość od Essence, trwała pomadka do ust 08

 Dzień doberek ;)


 Dzisiaj bierzemy pod lupę nowość firmy Essence, czyli trwałą pomadkę do ust, którą zakupiłam na początku września. Jest to pierwszy produkt tej firmy w mojej kosmetyczce. W ofercie sprzedaży dostępne jest 10 odcieni.


MOJE ODCZUCIA:

Szminkę kupiłam w drogerii Hebe za niecałe 10 zł/ 3.8g. Mój wybór padł na odcień 08 o nazwie Colour Crush. Jest to intensywny róż.


 Nowe pomadki Essence zamknięte są na "KLIK"  w czarnych, matowych opakowaniach, natomiast kolorowy pasek pośrodku odzwierciedla kolor pomadki. Na górze opakowania oraz sztyfcie wytłoczone jest logo firmy Essence. Podoba mi się tłoczenie na sztyfcie, natomiast na opakowaniu jak dla mnie jest zbędne. Moim skromnym zdaniem nowsze opakowania prezentują się znacznie lepiej i estetyczniej. Macałam w drogerii starsze i wyglądały troszkę tandetnie.
 

Pomadka posiada kremową konsystencję, która dobrze rozprowadza się na ustach. Aby uzyskać pełne krycie potrzebujemy dwóch pociągnięć, aczkolwiek odcień uzyskany na wargach jest odrobinkę mniej intensywny niż w opakowaniu.  Nie wysusza ust, nie podkreśla suchych skórek.

Jedyny zarzut jaki mam do tej pomadki to kiepska trwałość:
  •  Bez jedzenia i picia szminka utrzymuję się na moich ustach 1.5-2 h. Kolor po jakiejś godzince staję się mniej intensywny, blaknie, aby na samym końcu pozostawić poświatę : /
  •  Przy jedzeniu i piciu kolor znika z ust w ekspresowym tempie i pozostawia poświatę.

Prezentacja:





Podsumowując:

Pomadka jest całkiem fajne, urzekł mnie ten odcień. Nie polecam  wybierać jej, gdy w planach mamy jakaś kolację, ponieważ zniknie błyskawicznie. Nie potrafię stwierdzić, czy nowe pomadki są lepsze od poprzedników, ale z całą pewnością znajdą swoich zwolenników. Czy ja się skuszę ponownie? Sama nie wiem, raczej odpuszczę sobie. Za taką cenę wolę kupić szminkę z GR, która ma zdecydowanie lepszą trwałość.


Miłego dnia ;)

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Podoba mi się ten kolor- takie róże lubię najbardziej na swoich ustach.Chętnie wypróbuję tą pomadkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ładny, tylko szkoda że tak szybko znika z ust:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam jej jeszcze, ale muszę wypróbować, bo lubię większość produktów tej firmy ;) Cena też zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam różowe pomadki na ustach ;) muszę mieć i tę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor sobie wybrałaś... ale szkoda, że z tą trwałością tak krucho..

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez sensu z tą trwałością, tak na prawdę to co 1,5 godziny trzeba by poprawiać ust, no ale chociaż bardzo fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda, trzeba się przejść do sklepu po nią:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor dość fajny :)

    Również obserwuję i czekam na nowe posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolorek, ślicznie prezentuje się na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolorek :) chociaż ja za pomadkami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor :) Może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poluję na kolor 07 ale nigdzie niema :| wszystkie są a 07 wykupione i w brakach . Polecam essence balsamy do ust nowe ,recenzja na moim blogu , taka sama cena a trwałość 6h :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolorek ! W ogóle essence ostatnimi czasy bardzo się poprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor, szkoda, że tak krótko się trzyma na ustach ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ma kolorek! Dawno nie kupiłam sobie żadnej nowej pomadki :/ Muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna. Szkoda, że mało trwała...

    OdpowiedzUsuń
  17. Już je obmacałam i w sobotę kupuję którąś z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam ją wczoraj tylko numer 09. Kolor mi się podoba jeszcze jej nie sprawdzałam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię te pomadki, ma 3 kolory i z każdego jestem zadowolona na tyle, że planuję kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorek cudny! Bardzo fajnie prezentuje się na Twoich ustach :) Właśnie mi przypomniałaś, że muszę sobie w końcu jakąś kupić może to będzie ta? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam je ale niestety są na ustach chwilę i już zaraz ich nie ma...zdecydowanie trwalsze są nowe z Golden Rose a cena ta sama;))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka